شناسهٔ خبر: 68001703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

تکذیب تاسیس موسسه هم جنس‌گرایی توسط اداره مؤسسات غیر دولتی اقلیم کردستان

اداره موسسات غیردولتی اقلیم کردستان ضمن رد خبر تاسیس موسسه هم جنس‌گرایی اعلام کرد از چندین نهاد و شخصیتها و احزاب اسلامی برای جمع‌آوری آرا استفاده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ویستگه نیوز اقلیم کردستان، روز پنجشنبه اداره موسسات غیر دولتی کردستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در چند روز گذشته یکی از نهادهای رسانه‌ای که ارگان رسانه‌ای یک حزب کردستانی است، اداره موسسات غیر دولتی را به تاسیس مؤسسه که به گفته آنها موسسه همجنس گرایی است، متهم کرده است.

اداره موسسات غیر دولتی اعلام کرد اساسا استفاده از چنین واژه‌ای در چارچوب ایجاد اختلال و تنش روانی جامعه ما قرار می‌گیرد.

این اداره همچنین اشاره کرد:  کانال مذکور، تمامی ارزشها و استانداردهای اخلاقی و رسمی را که در قانون روزنامه‌نگاری کردستان  شماره ۳۵  سال ۲۰۰۷ و پیماننامه اتحادیۀ بین‌المللی روزنامه‌نگاران مشخص شده،  زیرپا گذاشته است.

اداره موسسات غیر دولتی کردستان تصریح کرد نهاد و اشخاص و احزاب اسلامی را برای جمع‌آوری و افزایش آرای معدودی به کار می‌برند.

اداره موسسات غیر دولتی در ادامه اعلام کرد ما بر علیه افراد، احزاب و رسانه‌های که به جز فریبکاری و انتشار اخبار کذب چیز دیگری در توشه خود ندارند، برخورد قانونی در پیش  خواهیم گرفت.

متن بیانیه اداره موسسات غیر دولتی کردستان به شرح زیر است:

در چند روز گذشته یکی از نهادهای رسانه‌ای که ارگان رسانه‌ای یک حزب کردستانی است، اداره موسسات غیر دولتی را به تاسیس مؤسسه که به گفته آنها موسسه همجنس گرایی است، متهم کرده است. اساسا استفاده از چنین واژه‌ای در چارچوب ایجاد اختلال و تنش روانی جامعه ما قرار می‌گیرد. کانال مذکور، تمامی ارزشها و استانداردهای اخلاقی و رسمی را که در قانون روزنامه‌نگاری کردستان  شماره ۳۵  سال ۲۰۰۷ و پیماننامه اتحادیۀ بین‌المللی روزنامه‌نگاران مشخص شده، نقض کرده است. زیرا این خبر بدون  ارائه منبع موثقی منتشر شده است، انتشار این خبر باعث برگزاری کنفرانس مطبوعاتی از سوی چند نفر و یک حزب خاصی شد تا در آن بیانیه‌ای بی اساس و گمراه کننده منتشر کنند که کلمه به کلمه آن بی اساس و تهمتی ساختگی و فریبکارانه است و به منظور  تحریف اذهان عمومی به کار می‌رود. ما بر علیه افراد، احزاب و رسانه‌هایی که به جز فریبکاری و انتشار اخبار کذب چیز دیگری در چنته ندارند، برخورد قانونی در پیش خواهیم گرفت.

ما اهداف و مقاصد چنین دستگاه و افراد و احزاب را درک می‌کنیم و خوب می‌دانیم که از دین مقدس اسلام برای اهداف خود استفاده می‌کنند و قصد دارند از این طریق توجه شهروندان را به منظور کسب و افزایش آرای معدودی به سوی خود جلب کنند. اما هموطنان عزیز اقلیم کردستان از این اقدامات فریبکارانه به خوبی آگاه هستند.

بنابراین ما به عنوان یک تیم جدید ریاستی در اداره موسسات غیر دولتی، فعالیت خود را با توجه به قانون شماره ۱ سال ۲۰۱۱ و آیین نامه شماره ۴ انجام می‌دهیم و مشغول تنظیم طرحی جامع هستیم تا موسسات آزادانه در چارچوب قانون لازم الاجرای عراق و اقلیم کردستان فعالیتهای مهم و موثری را برای احیای زیرساختها و رو بناهای کردستان عزیز، انجام دهند. هدف و پیام و دغدغه بزرگ ما حفاظت از میهن و عشق ورزیدن به خاک و ارزشهای والا و ویژگیهای زیبای جامعه ماست با همه قومیتها و مذاهب و اقلیتهای آن.

همچنین ما بر علیه افراد و احزاب و نهادهای رسانه‌ای که به جز فریبکاری و انتشار اخبار کذب چیز دیگری در چنته خود ندارند، برخورد قانونی می‌کنیم

با انرژی تازه و ذهنیتی مدنی برای توسعه و پیشرفت روند سازمانی در اقلیم کردستان فعالیت می‌کنیم.

از همین جا اعلام می‌کنیم در ساختار (چارت) اداری ما ردیفی به نام مشاور وجود ندارد بلکه براساس آیین نامه شماره ۴ ماده دوم/ بند اول بالاترین ردیف و رتبه اداری در اداره ما «مدیر کل» است.

نظر شما