شناسهٔ خبر: 68000710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهادت هنیه خللی در مقاومت اسلامی ایجاد نمی‌کند

امام جمعه زنجان با اشاره به خوی وحشی‌گری اسرائیل گفت: شهادت هنیه خللی در مقاومت اسلامی ایجاد نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی؛ امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به ترور اسماعیل هنیه گفت: اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مهمان عزیز ما در تهران، نشان داد این رژیم سفاک، هیچ ارزشی برای حقوق بشر و قواعد بین المللی قائل نیست.

وی ادامه داد: شهادت اسماعیل هنیه نه تنها خللی در مقاومت اسلامی ایجاد نخواهد کرد بلکه موجب وحدت بیشتر و تقویت روز افزون این جبهه خواهد شد.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در این مراسم فرمودند مردم در این انتخابات پس از شهادت رئیسی یک کتاب بلندی از سربلندی، عظمت، اقتدار و حکمت نوشتند.

وی ادامه داد: با پیروی از رأی ملت بزرگ ایران شخصیت دانشمند و مردمدار مسعود پزشکیان تنفیذ و وی به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

آیت اله خاتمی افزود: رئیس جمهور نیز در مراسم تنفیذ مطالبی گفت که با الطاف پروردگار و رأی هوشمندانه مردم با توجه به شرایط خطیر کشور و برخی دشواری‌های زندگی مردم برای ایران و جهان اقداماتی انجام خواهد داد.

وی در ادامه به 17 مرداد؛ روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: روز خبرنگار سالروز شهادت شهید صارمی است که توسط مزدوران به شهادت رسید، در این میان آگاهی حق همه انسان‌هاست، یک خبرنگار نباید به خبرهای وارونه و دروغ اعتنا و ضعف‌ها را بزرگ کند.

امام جمعه زنجان گفت: خبرنگاران با رعایت اصول حرفه‌ای خود به آگاهی و هوشیاری مردم کمک و در مقابل دشمنان روشنگری می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما