شناسهٔ خبر: 68000580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدیر ورزشی لایپزیش:

قرار نیست فقط بارسا از انتقال اولمو سود ببرد!

روون شرودر، مدیر ورزشی لایپزیش، می‌گوید آنها هم می‌خواهند از انتقال احتمالی دنی اولمو به بارسلونا سود زیادی ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد بارسلونا در تلاش است تا پس از بیشتر شدن احتمال ماندن نیکو ویلیامز در اتلتیک بیلبائو، دنی اولمو را به خدمت بگیرد.

دنی اولمو، ستاره ۲۶ ساله لایپزیش، مایل به پیوستن به تیم کاتالان است، اما بارسلونا تاکنون نتوانسته خواسته‌های تیم آلمانی را برآورده کند.

روون شرودر، مدیر ورزشی باشگاه لایپزیش، قبلاً اعلام کرده بود که اگر پیشنهادات رضایت‌بخشی دریافت نکنند، مایل به نگه داشتن اولمو هستند. او روز جمعه نیز به بیلد گفت: «اگر با یک باشگاه به توافق نرسیم، بازیکن با ما خواهد ماند. و اگر پیشنهاد مناسبی باشد، آن را بررسی خواهیم کرد. اما یک چیز هم واضح است: امکان ندارد فقط یک برنده در این معامله وجود داشته باشد. ما هم می‌خواهیم سود زیادی ببریم و اگر آنها قرار است دنی اولمو را داشته باشند، ما هم می‌خواهیم به خواسته‌های خود در قراردادی که آنها پیشنهاد می‌دهند، برسیم. همه چیز به‌زودی مشخص می‌شود.»

2062031

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که لایپزیش حداقل دو پیشنهاد از بارسلونا برای اولمو را رد کرده است. آن‌ها به‌صورت شفاهی با اولمو توافق کرده‌اند که او را با مبلغ ۶۰ میلیون یورو، که ارزش بند آزادسازی او بود و تا ۲۰ ژوئیه معتبر بود، بفروشند، اما پیشنهادات کمتر از این مبلغ را قبول نخواهند کرد. 

انتظار می‌رود بارسلونا با یک پیشنهاد جدید بازگردد، اما پرداخت کامل این مبلغ در سال آینده، همانطور که باشگاه آلمانی می‌خواهد، ممکن است مشکل‌ساز باشد.

نظر شما