شناسهٔ خبر: 68000564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره آرژانتینی: در یک زندان طلایی گیر افتاده‌ام!

رودریگو دی‌پل، هافبک اتلتیکو مادرید، معتقد است فوتبالیست بودن مانع او برای لذت بردن از چیزهای دیگر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دی‌پل همیشه از بیان نظرات خود هراسی نداشته و بار دیگر دیدگاه‌هایی را مطرح کرده که بسیاری ممکن است با آن‌ها موافق نباشند. این بازیکن ۳۰ ساله توضیح داده که احساس می‌کند حرفه‌اش او را در قفسی طلایی قرار داده است.

بسیاری به امتیازات و شهرتی که فوتبالیست‌ها از آن برخوردارند، حسادت می‌کنند، اما شخصیت عمومی و تعهد به حرفه برای همه مناسب نیست. دی‌پل در یک گفت‌و‌گوی رادیویی فاش کرد که برای او، شغلش مانعی برای لذت بردن از بسیاری از جنبه‌های دیگر زندگی است.

2062029

او گفت: «فوتبالیست در یک زندان طلایی زندگی می‌کند، زیرا شما چیزهای زیادی دارید، اما همیشه از لذت بردن از آن‌ها محروم هستید. زیرا زندگی شما اجازه نمی‌دهد در مکان‌هایی باشید که می‌خواهید.»

او افزود: «در نهایت، با ارزش‌ترین چیز در زندگی زمان است. ده سال است که تولدم را با مادرم، برادرانم و دوستانم جشن نگرفته‌ام. وقتی در دهه بیست سالگی هستید و همه در حال لذت بردن هستند، من هرگز آن را نداشتم، یک مرحله کامل از زندگی را از دست دادم. امروز می‌آیم و از آن‌ها لذت می‌برم، اما آن‌ها خانواده‌ها و فرزندان خود را دارند. اگر امروز یکی از اعضای خانواده مشکلی داشته باشد، نمی‌توانم به کمک آن‌ها بیایم، این مشکل است. بله، من وقت آزاد دارم، اما نمی‌توانم مادرید را ترک کنم.»

نظر شما