شناسهٔ خبر: 68000237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس:

ترور «اسماعیل هنیه» ددمنشی جنایتکاران غاصب را به نمایش گذاشت

ساوه -نماینده ساوه و زرندیه در مجلس گفت: ترور «اسماعیل هنیه» با چراغ سبز آمریکا بار دیگر ددمنشی جنایتکاران غاصب را به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد سبزی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه یکی از رهبران مقاومت، اسماعیل هنیه که برای تحلیف رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی به تهران سفر کرده بود به طور حتم تلافی خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: اسماعیل هنیه تشنه شهادت بود و خانواده خود را در این مسیر فدا کرد همچنین برای جبهه مقاومت هزینه بسیاری کرد اما اینکه دشمن به خود جسارت بدهد و مهمان را در خاک کشورمان ترور کند به طور حتم تاوان بسیار سختی در انتظار اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: به طور حتم این اتفاق هرچند تلخ اما زمینه ساز نابودی کامل اسرائیل و آزاد سازی قدس خواهد بود چرا که دنیای صهیونیست هر زمان به مخمصه افتاده سیاستشان ترور بوده و مستشاران بسیاری از را در لبنان به شهادت رساندند.

حجت الاسلام سبزی تاکید کرد: ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی حماس از سوی رژیم صهیونیست‌ها، با چراغ‌سبز آمریکا به‌وقوع پیوست و بار دیگر ددمنشی جنایتکاران غاصب را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: تلاش دشمن از این اتفاقات، ایجاد نفاق بین حماس و امت‌های اسلامی است و بدون شک زمینه ساز وحدت بیشتر بین کشورهای اسلامی شده و رسوایی بیش از پیش دنیای صهیونیستی را به همراه خواهد داشت.

نظر شما