شناسهٔ خبر: 67999839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری آیین‌های مختلف اهم وظایف شورای تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند تا زمینه برگزاری باشکوه آیین‌های ملی و مذهبی را با حضور گسترده مردم در استان اردبیل فراهم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل در گرامیداشت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مصلای اردبیل گفت: این شورا پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای هماهنگی بیشتر و بهتر برگزاری برنامه‌های ملی و مناسبتی شکل گرفته و در استان اردبیل نیز تلاش می‌کنیم با حضور اعضا برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین محور برنامه‌ریزی و فعالیت این شورا برگزاری باشکوه آیین‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر است که به راهپیمایی 22 بهمن ختم می‌شود و همه ساله در این زمینه برنامه‌‌ریزی‌های منسجم و گسترده‌ای را با هماهنگی اعضای شورا شاهد و ناظر هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: علاوه بر برگزاری این برنامه مهم و ارزشمند، در مناسبت‌های دیگر به ویژه 12 فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، 14 و 15 خرداد رحلت حضرت امام و قیام 15 خرداد، هفت تیر، هشت شهریور، 13 آبان، روز جهانی قدس، 9 دی و سایر مناسبت‌ها نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند تا برنامه‌های متنوعی را در سطح استان برگزار و به نمایش اقتدار و عظمت مردم استان کمک کند.

باقری افزود: رویکرد اصلی این شورا اقدام به جا و به موقع در مناسبت‌های مختلف است که این امر نتایج سودمندی را به همراه داشته و به نمایش وحدت و همگرایی بیشتر امت اسلامی کمک می‌کند.

وی گفت: ما در استان تلاش می‌کنیم با همکاری نهادهای مختلف و رسانه‌ها زمینه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌های مناسبتی و موردی را نیز فراهم کنیم که از جمله آن برگزاری تجمعات متعدد در یک سال اخیر در حمایت از انتفاضه فلسطین و طوفان‌الاقصی بوده که با حضور گسترده نمازگزاران، مردم مؤمن و متدین اردبیل برگزار و به سطح ملی و جهانی مخابره شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: بیشترین تمرکز و توجه ما بر حضور گسترده و یکپارچه مردم استان در این آیین‌ها و برنامه‌های مناسبتی است که به نمایش عظمت و اقتدار بیشتر جامعه اسلامی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/131

 

نظر شما