شناسهٔ خبر: 67999371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بهاباد:

دولت و مجلس در یک آزمون بزرگ قرار دارند

یزد- امام جمعه بهاباد با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور در مراسم تحلیف و تنفیذ متقن و انقلابی بود، گفت: امروز دولت و مجلس در یک آزمون بزرگ قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بهاباد با اشاره به حکم انتصاب رئیس جمهور منتخب از سوی مقام معظم رهبری و انجام مراسم تحلیف اظهار کرد: امیدواریم با همکاری خوب مجلس و رئیس جمهور، دولتی مقتدر، انقلابی و جهادی فعالیت کند و ایران عزیز را به قله‌های پیشرفت و معنویت نزدیک کند و همه باید به رئیس جمهور کمک کنند تا مطالبات مردم و رهبری را پیگیری و مشکلات را کاهش دهد.

امام جمعه بهاباد ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جنبش حماس در تهران توسط عوامل رژیم صهیونیستی و محکوم کردن این جنایت، هنیه را فرمانده ای کم نظیر و خستگی ناپذیر در مبارزه توصیف کرد و ادامه داد: این شهید بزرگوار فرزندان و خانواده خود را در راه اعتلای اسلام فدا کرده است.

وی با تاکید بر مهمان نوازی ملت ایران افزود: شهادت افتخار ما است اما آنچه بر دل این ملت سنگینی می‌کند این است که ایشان در امنیت کامل و به شکل دیپلماتیک و با گذرنامه دیپلماتیک وارد کشور ایران شده و دشمن او را مظلومانه به شهادت رسانده است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران این جنایت رژیم سفاک صهیونیستی را با قدرت پاسخ خواهد داد، افزود: با شهادت هر یک از شخصیت‌های شجاع در میدان مبارزه، دیگران استوارتر در مقابل جنایتکاران خواهند ایستاد؛ شهید هنیه نیز از این افراد بود که استوار و ثابت قدم در میدان مانده بود.

ابراهیم بشکانی با بیان اینکه حادثه ترورشهید هنیه علی‌رغم تلخی و سختی‌هایش قطعاً حکمتی دارد و شاید یکی از حکمت‌هایش شکل گرفتن خروش جدیدی در جهان اسلام علیه صهیونیست‌ها باشد، گفت: اجر شهادت اسماعیل هنیه نقطه عطفی برای فروپاشی قطعی رژیم صهیونیستی باشد.

در پایان نمازجمعه، نمازگزاران جمعه شهرستان بهاباد با سر دادن شعارهایی جنایات اسرائیل درغزه و شهادت اسماعیل هنیه را محکوم کردند و خواستار پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به این جنایات شدند.

نظر شما