شناسهٔ خبر: 67998639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

گاریدو معادله چند مجهولی را حل می‌کند؛ سورپرایز غیرمنتظره در انتظار پرسپولیس!

به نظر می‌رسد هنوز خوان کارلوس گاریدو درباره چگونگی چینش آرایش زوج خط دفاعی تیمش به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

صاحب‌خبر -

پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه چهره‌هایی از جمله علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن و مهدی ترابی را از دست دادند. با این وجود بازخوانی فهرست سرخ‌پوشان پایتخت نشان می‌دهد که نقطه قوت پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، حفظ ساختار دفاعی‌اش بوده و سرخ‌پوشان پایتخت توانسته‌اند مهره‌های کلیدی تیم‌شان در پست دفاع میانی را حفظ کنند و با آن‌ها ادامه همکاری داشته باشند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی، گیورگی گولسیانی و فرشاد فرجی ۴ مدافع میانی پرسپولیس محسوب می‌شوند که به جز کنعانی‌زادگان، ۳ بازیکن دیگر در پایان فصل ۰۳-۱۴۰۲ قراردادشان با سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید. با این وجود مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از کش‌وقوس‌های فراوان موفق شدند با هر ۳ بازیکن برای ادامه همکاری به توافق برسند و قرارداد پورعلی‌گنجی، فرجی و سپس گولسیانی با پرسپولیس تمدید شد تا یکی از دغدغه‌های شیرین خوان کارلوس گاریدو، چگونگی چینش زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت باشد.

تثبیت جایگاه کنعانی‌زادگان در ترکیب سرخ‌ها

گاریدو از زمان پذیرش هدایت پرسپولیس در سودای آن بوده تا آرایش بازی سرخ‌پوشان پایتخت را تغییر بدهد و گفته می‌شود احتمالاً در فصل پیش‌رو، پرسپولیسی‌ها با آرایش ۲-۴-۴ کارشان را پیش خواهند برد. در این میان، آخرین خبرها درباره ساختار دفاعی پرسپولیس، تمایل ویژه سرمربی اسپانیایی به سبک بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان است و با توجه به عملکرد مثبت این مدافع باتجربه در تمرینات پرسپولیس، به نظر می‌رسد که جایگاه او در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان پایتخت در فصل پیش‌رو تثبیت شده است.

گاریدو معادله چند مجهولی را حل می کند؛ سورپرایز غیرمنتظره در انتظار پرسپولیس!

فرجی در نقش رقیب جدی ۲ مدافع باتجربه!

سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان برای چینش زوج خط دفاعی تیمش سعی داشته از حضور فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان استفاده کند تا گزینه ایده‌آل را کشف کند. در این میان گفته می‌شود که گاریدو با توجه به اینکه دوران مصدومیت طولانی‌مدت پورعلی‌گنجی به تازگی خاتمه یافته، قصد ندارد روی این مدافع باتجربه ریسک کند و براساس آخرین خبرها، آمادگی جسمانی و فنی گولسیانی هم هنوز با سطح ایده‌آل مدنظر گاریدو فاصله دارد!

در انتظار یک سورپرایز غیرمنتظره

سهیل صحرایی هم جزو مدافعان میانی پرسپولیس برای فصل پیش‌رو محسوب می‌شود که البته این مدافع جوان از حداقل شانس برای حضور در ترکیب سرخ‌پوشان برخوردار است. با این وجود آخرین خبرها از اردوی پرسپولیس حکایت از آن دارد که احتمالاً در هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر، گاریدو به سراغ استفاده از زوج کنعانی‌زادگان و فرجی خواهد رفت و احتمالاً پورعلی‌گنجی و گولسیانی رفته‌رفته به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت اضافه می‌شوند که حضور احتمالی فرشاد فرجی در ترکیب اولیه پرسپولیس در هفته‌های آغازین فصل جدید لیگ برتر می‌تواند اتفاق غیرمنتظره و جالب‌توجهی باشد!

بیشتر بخوانید: نقش جدید وحید امیری در پرسپولیس؛ نقشه گاریدو مشخص شد

نظر شما