شناسهٔ خبر: 67998443 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

معاون اول رئیس‌جمهور عازم قطر شد

19 دی آنلاین: معاون اول رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم خاکسپاری شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس عازم دوحه پایتخت قطر شد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا عارف صبح امروز به منظور شرکت در مراسم خاکسپاری شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در راس هیاتی عازم دوحه پایتخت قطر شد.

در همین رابطه، معاون اول رئیس جمهور گفت: پیام مردم ما همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس عزیز است. 

محمدرضا عارف پیش از عزیمت به قطر به منظور شرکت در مراسم خاکسپاری شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: پیام مردم و انقلاب ما همبستگی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و آرمان‌هایی که در دنیای اسلام ارتباط با آزادسازی قدس عزیز در سال‌های بعد از انقلاب بود.وی افزود: این موضوع هم مطالبه مردم عزیز کشور و هم علاقه و راهبرد همه دولت‌ها بوده است.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: در این راستا ما امیدواریم نهضتی که ایجاد شده در جریانی مقاومت تا هدف عالی که مدنظر امت اسلامی که همان آزادی قدس است ادامه پیدا کند و حکومت، دولت و مردم ما کماکان در همان مسیر در خدمت مردم عزیز فلسطین باشند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه روز گذشته(پنج شنبه) در تهران برگزار شد و رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهید هنیه نماز اقامه کردند.


نظر شما