شناسهٔ خبر: 67998214 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آنچه خیال نکونام را راحت کرد؛ مثلث جذاب این روزهای تمرینات استقلال

در بین بازیکنان تازه وارد تیم استقلال ۲ بازیکن از دوستان قدیمی حسین حسینی در فضای فوتبالی به شمار می‌روند.

صاحب‌خبر -

میلاد زکی‌پور بازیکن سابق استقلال که سابقه ۳ فصل حضور در جمع آبی پوشان و ۷۳ بار حضور در لیگ برتر با پیراهن این تیم و همراهی کنار سیدحسین حسینی در مسابقات زیادی را دارد، از جمله بازیکنانی است که در بازگشت از سپاهان به تیم سابقش استقلال این روزها یکی از افراد نزدیک سیدحسین حسینی به شمار می‌رود.

زکی‌پور و حسینی که در سازمان دفاعی تیم استقلال سابقه همکاری با یکدیگر را در کارنامه دارند، در نزدیکی محدوده دروازه بارها در مسابقات مختلف به میدان رفته‌اند . جالب اینکه یکی دیگر از بازیکنان تازه وارد استقلال که ارتباط صمیمانه‌ای با سید حسین حسینی دارد نیز در همین محدوده بازی می کند.، رامین رضاییان!

این بازیکن که در طول سال‌های گذشته با حسین حسینی در اردوهای مختلف تیم ملی رفیق شده، از جمله کسانی است که این روزها و در خلال برگزاری اردوهای تمرینی در تهران و ترکیه وقتش را با سیدحسین حسینی سپری می‌کند. این دو نفر در برد ۲ - صفر تیم ملی در دیدار با ولز نیز در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند و در تنها پیروزی ایران در تاریخ جام های جهانی حضور داشتند.

این دو مدافع (رامین و میلاد) که به احتمال زیاد از هفته‌های ابتدایی در ترکیب اصلی استقلال به میدان خواهند رفت و می‌توانند مثلث مطمئنی را برای تیم استقلال و البته جواد نکونام تدارک ببینند تا استقلال و هوادارانش با خیال راحت و آسوده نسبت به حملات حریف شرایط خوبی را تجربه کند.

نظر شما