شناسهٔ خبر: 67997226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای جالب: یک باشگاه بزرگ دنبال سرمربی چلسی

انزو مارسکا می‌گوید یک باشگاه بزرگ لیگ برتری دیگر هم خواهان به خدمت گرفتنش بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در چند فصل اخیر دچار بحرانی آزاردهنده شده و حضور مائوریسیو پوچتینو با وجود نتایج خوبی که در مقطع پایانی فصل به دست آورد هم نتوانست مدیران این باشگاه را راضی کند و آنها تصمیم گرفتند که با این مربی آرژانتینی هم قطع همکاری کنند.

مذاکرات مدیران این باشگاه با چند مربی مختلف پس از پایان فصل گذشته شروع شده بود و آنها در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهتر است انزو مارسکا را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کنند و او کارش در تمرینات پیش فصل را از چند هفته قبل آغاز کرد تا بتواند شرایط این تیم در فصل جدید را تغییر دهد.

این مربی ایتالیایی حالا در گفت‌وگو با رسانه‌ها ادعای جالبی را مطرح کرده و مدعی شده است که از یک باشگاه بزرگ لیگ برتری هم پیشنهادی دریافت کرده بود. او در این باره گفت: «باشگاه‌ مهمی با من تماس گرفت و از من پرسید که آیا هنوز زمانی برای آنها باقی مانده یا خیلی دیر شده است؟ اما تا آن زمان من تصمیمم را برای پیوستن به چلسی گرفته بودم.»

مارسکا از باشگاه مشخصی در این زمینه نام نبرده اما گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال علاقه منچستریونایتد به همکاری با او به گوش می‌رسید. شیاطین سرخ به دنبال برکناری اریک تن‌هاخ پس از پایان فصل قبل بودند اما در نهایت تصمیم گرفتند که فصل آینده را هم با همین مربی هلندی ادامه دهند.

نظر شما