شناسهٔ خبر: 67996589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

در واکنش به حذف پیام های تسلیت شهادت اسماعیل هنیه؛

قطع دسترسی به اینستاگرام در ترکیه

اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات ترکیه BTK ترکیه امروز اعلام کرد که این کشور دسترسی به پلتفرم رسانه اجتماعی اینستاگرام را تا اطلاع ثانوی مسدود کرده است.

صاحب‌خبر -

وزارت ارتباطات ترکیه در واکنش به حذف پیام های تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس از سوی شبکه اجتماعی اینستاگرام این شبکه پیام رسان را مسدود کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از رسانه های ترکیه، اقدام به مسدود کردن شبکه اجتماعی اینستاگرام ترکیه بنا به دستورالعمل ارسال شده از سوی « فخرالدین آلتون» سخنگوی دولت این کشور به وزارت ارتباطات ترکیه و در واکنش به حذف پیام های تسلیت کابران شبکه اجتماعی اینستاگرام به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس از سوی این شبکه اجتماعی، اتخاذ شده است.

ترکیه

در تارنمای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ترکیه ، اطلاعاتی درباره مدت زمان این مسدودیت ارائه نشده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح چهارشنبه (۳۱ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز ( چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.»


 

نظر شما