شناسهٔ خبر: 6799549 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کاروکارگر | لینک خبر

اخبار بیمه و بانک 2

صاحب‌خبر -
  • مدیرعامل بانک قوامین :  سهام بانک قوامین بصورت عمومی عرصه می شود
مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به عرضه عمومی سهام بانک قوامین در آینده‌ای نزدیک در بورس گفت: علاقه مندیم سهام داران بانک قوامین هم چنان کارکنان پرتلاش ناجا باشند.
احمدرضا خطیبی مدیرعامل بانک قوامین از عرضه عمومی سهام بانک قوامین در آینده ای نزدیک در بورس خبر داد.وی گفت: به موجب مقررات باید سهام باقی مانده به عرضه عام گذاشته شود که این امر در دستور کار ما قرار گرفته است و ان‌شاالله به زودی محقق خواهد شد.خطیبی در پاسخ به این سئوال که آیا کارکنان ناجا هم چنان می توانند از این سهام که براساس قانون عرضه عام می شود، استفاده کنند تصریح کرد: بله، ضمن آنکه ما علاقمندیم سهام داران بانک قوامین هم چنان کارکنان پرتلاش ناجا باشند.مدیرعامل بانک قوامین با تأکید بر این که احتمــالاً سهام عرضه شده در همان ســاعات اولیه به اتمـام برسد به علاقه مندان بالاخص کارکنان نیروی انتظامی توصیه کرد نسبت به خریداری این سهام در ساعات اولیه اقدام کنند.
 
  • به منظورترویج فرهنگ و دانش صورت می گیرد: ساخت مدرسه توسط بانک مسکن در سرپل‌ذهاب
بانک مسکن با هدف ترویج فرهنگ و دانش و کمک به آموزش فرزندان کشور در ساخت مدرسه شش کلاسه شهرستان سرپل ذهاب مشارکت می‌کند.
یه گزارش روابط عمومی بانک مسکن، مسوولان بانک مسکن در استان کرمانشاه در دیدار با مسوولان اداره کل نوسازی مدارس استان، راه‌های همکاری و مشارکت دو سویه در ساخت مدرسه شش‌کلاسه پروژه مسکن مهر شهرستان سرپل ذهاب را بررسی کردند. بهروز اندایش،مدیر شعب بانک مسکن در استان کرمانشاه، اظهار داشت‌: بانک مسکن به‌عنوان بازوی اجرایی دولت در ساخت و تأمین سرپناه برای مردم، علاوه‌بر حوزه اقتصادی در حوزه فرهنگ نیز فعالیت می‌کند و ساخت مدرسه از‌جمله اقداماتی است که بانک در نقاط محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور انجام داده است. مدیر شعب بانک مسکن درکرمانشاه گفت‌: تجهیز منابع بانکی و سرمایه‌گذاری مردم و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در بانک مسکن، دست بانک را برای مشارکت در امور عام‌المنفعه باز می‌گذارد و به طور یقین این‌گونه اقدامات خداپسندانه علاوه‌بر اجر معنوی، موجب ترویج فرهنگ انفاق و قرض‌الحسنه در جامعه خواهد شد. نظری‌، مدیر‌کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز با ابراز خرسندی از مشارکت بانک مسکن در ساخت مدرسه اظهار داشت‌: بانک مسکن از‌جمله بانک‌های معتبر و خوشنام کشور است و کارنامه مثبتی در ارایه خدمات به مردم و اجرای تکالیف دولت داشته است.
 
  •  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید روابط‌عمومی بانک پارسیان با حضور دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره و جمع دیگری از مدیران ارشد بانک برگزار شد.
در این مراسم از خدمات دکتر مجتبی مالکی، رییس پیشین روابط عمومی بانک پارسیان قدردانی و دکتر بابک دربیکی به عنوان رییس جدید این مدیریت معرفی شد. دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره در این مراسم، ضمن معرفی دکتر دربیکی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و برشمردن ویژگی‌های مثبت وی، ابراز امیدواری کرد با حضور وی درجمع روابط عمومی، شرایط و فضای جدید و ایده‌های نو در روابط‌عمومی ایجاد شود و حضور ایشان منشا آثار مفیدی در روابط عمومی باشد.  دربیکی نیز با اظهار خرسندی از حضورش در بانک پارسیان گفت: امید است بتوانیم با راهنمایی‌های مدیران ارشد، فضا را برای حضور پرقدرت بانک و تعامل هر چه بیشتر و پاسخگویی موثرتر به ذی نفعان فراهم کنیم.

نظر شما