شناسهٔ خبر: 67994664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش فیفا به اعتراض بازیکنان: بیاید صحبت کنیم!

سخنگوی فیفا تاکید کرده که آن‌ها برای تصحیح تقویم جدید رقابت‌ها به دنبال مذاکره هستند و از اقدامات قانونی استقبال نمی‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش"ورزش سه"، فیفا به اخبار مربوط به درخواست تجدیدنظر که فیف‌پرو و لیگ‌های اروپایی برای تجدیدنظر در مورد تقویم جدید مسابقات فیفا، واکنش نشان داده است.

هفته گذشته فیف‌پرو که اتحادیه‌‌های فوتبالیست‌های حرفه‌ای و لیگ‌های اروپایی تحت پوشش آن قرار دارند، علیه فیفا اقدام قانونی کرده بود.

به گزارش کالچو فاینانزا، سخنگوی برترین نهاد فوتبال جهان گفت:"فیفا امروز مجدداً دعوت خود را برای دیدار و گفتگو درباره تقویم مسابقات به اتحادیه لیگ‌های جهانی و فیف‌پرو تکرار کرده چون هیچ پاسخی به نامه 10 می 2024 دریافت نکرده است.

فیفا معتقد است که راه مؤثرتری برای فوتبال نسبت به تهدید قضایی وجود دارد و پیشنهاد برای شرکت در گفتگوی منطقی، همچنان روی میز باقی مانده است.

2061832

فیفا در خدمت و متعادل کردن منافع کلی فوتبال جهان، از جمله حفاظت از بازیکنان است و همیشه به دنبال انجام بهترین کار برای این بازی در سراسر جهان است."

اغلب بازیکنان و مربیان به تقویم جدید فیفا که در آن قرار است جام باشگاه‌های جهان از سال بعد با حضور تیم‌های بیشتری برگزار شود اعتراض داشتند اما فیفا آن را منطقی می‌دانست.

نظر شما