شناسهٔ خبر: 67988600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کامل شدن ترکیب مس در اردوی خارجی

لبخند در ترکیه به لب محرم می‌آید

مس رفسنجان صبح امروز همراه محرم نویدکیا و دستیارانش تهران را به مقصد استانبول ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان قرار است در این اردوی ۹ روزه سه بازی تدارکاتی برگزار کنند و البته تلاش می‌کنند با جذب بازیکنان موردنظر در استانبول تکمیل شوند.

مسی‌ها شب قبل از سفر دو خرید تابستانی دیگر را معرفی کردند. محمد علی‌نژاد وینگر فصل گذشته فولاد و پیام پارسا دروازه‌بان صنعت نفت آبادان.

با این دو خرید حالا می‌توان گفت محرم برای تکمیل تیم خودش به جذب سه یا حداقل چهار بازیکن دیگر نیاز دارد. با حضور پارسا و تمدید قرارداد حامد لک همچنین جذب علیزاده گلر بومی مس، ترکیب شاگردان رحمان احمدی درون دروازه تکمیل شد.

در خط دفاع تنها رامتین سلیمان‌زاده جدا شده که مس می‌خواهد در استانبول یک مدافع خارجی را به جای رامتین جذب کند و به این ترتیب ترکیب خط دفاعی هم تکمیل خواهد شد.

2061535

در خط میانی با جدایی رضا دهقانی، مهدی محبی و وضعیت نامشخص منتظر محمد، تیم نویدکیا فعلا فرشید اسماعیلی، علی‌نژاد و علی شجاعی را به خدمت گرفته و همچنان می‌تواند یک وینگر خارجی و یا حتی یک بازیکن دیگر هم به خدمت بگیرد.

در خط حمله هم با جدایی حسین مهربان و وضعیت نامشخص سجاد شهباززاده، مهدی شریفی مهاجم موفق فصل گذشته فجر و بازیکن سابق سپاهان و پرسپولیس به خدمت گرفته شده و نویدکیا می‌خواهد یک مهاجم نوک تاثیرگذار خارجی و حتی احتمالا یک مهاجم دیگر به خدمت بگیرد.

بر این اساس در صورت جذب حداقل سه بازیکن خارجی و احتمالا یک گزینه داخلی دیگر ترکیب مس رفسنجان در فاصله دو هفته به آغاز لیگ و دیدار خانگی مقابل تراکتور در روز ۲۶ مرداد تکمیل خواهد شد.

با تکمیل این نقل و انتقالات تیم غول‌کش نویدکیا در نیم‌فصل دوم فصل گذشته که به فینال جام حذفی صعود کرده بود می‌تواند همچنان روند موفق خودش را دنبال کند.

نظر شما