شناسهٔ خبر: 67987341 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

روش‌های دریافت وام بدون ضامن

برای دریافت وام روش های زیادی وجود دارد که هرکدام از آن ها متناسب با شرایط شما و ضامن و… فاکتورهای دیگر تعیین می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، در ادامه لیستی از روش ها و راه حل های دریافت وام بدون ضامن را خواهیم گفت که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

دریافت وام بدون ضامن از بلو بانک (سامان)

این بانک براساس رفتار شما و عملکردتان در خوش حساب بودن قادر به ارائه تسهیلاتی همچون وام بدون ضامن با مبلغ ۳ الی ۱۰ میلیون تومان را دارد.

البته شرط دریافت وام این بوده که در بانک حساب باز کرده و از میانگین گردش حساب ۳ ماهه خود اقدام به دریافت وام کنید.

دریافت وام از ویپاد (ترابانک پاسارگاد)

ترابانک جدید پاسارگاد که با اسم ویپاد می شناسند این امکان را برای داندگان حساب در این بانک مهیا کرده که تا وام ۱ الی ۵۰ میلیونی را برای خود اخذ کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه نمائید.

دریافت وام از بانکینو (نئو بانک خاورمیانه)

نئوبانک خاورمیانه یا همان بانکینو امکان جدید ارائه وام بدون ضامن را برای مشتریان خود فراهم کرده و شما عزیزان می توانید با افتتاح حساب از ۱۰۰ هزار تومان تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت نمائید.

دریافت وام از طرح لیلیوم سیبانک (بانک سینا)

بعد از افتتاح حساب در بانک سینا می توانید در طرح لیلیوم سیبانک شرکت کرده و براساس میانگین گردش حساب در طی ۲ الی ۶ ماهه گذشته خود وام بدون ضامن تا ۲۳ درصد دریافت نمائید.

دریافت وام بدین شکل بوده که اگر اعتبار سنجی شما در حد بالا باشد می توان انتظار دریافت وام تا سقف ۵۰ میلیون را داشته و اگر در حد معمولی باشد به ترتیب ۲۰ الی ۱۰ میلیون را وام خواهید گرفت.

همراه‌ شهر پلاس (بانک شهر)

طرح وام دهی این بانک الکترونیکی بدین شکل بوده که باید ۳ ماه گردش حساب خوبی را در این بانک داشه باشید و براساس میانگین موجودی حساب شما وام بدون ضامن تا سقف ۵۰ میلیون دریافت خواهید کرد.

نظر شما