شناسهٔ خبر: 67986915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تخصیص ۱۳۸ میلیارد تومان برای ۲۲ پروژه اربعین در ایلام

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه در پرداخت اعتبارات اربعین تسریع شود، گفت: ۱۳۸ میلیارد تومان برای ۲۲ پروژه اربعین در ایلام اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سعید هژبری در دیدار با دبیر کمیته نظارت و ارزیابی اربعین حسینی وزارت کشور، اظهار داشت: حمایت‌های دولت سیزدهم از اربعین بی‌نظیر بود و شاهد جهش مناسبی در تمام حوزه‌های زیرساختی بوده‌ایم.

 معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، افزود: حمایت‌های دولت سیزدهم از اربعین بی‌نظیر بود و شاهد جهش مناسبی در تمام حوزه‌های زیرساختی بوده‌ایم.

وی گفت: توسعه جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان، افزایش ظرفیت سردخانه‌های استان، توسعه پایانه‌ها، نصب سایبان‌های دائم، احداث تونل‌ها و پل‌ها و حذف نقاط حادثه خیز و اجرای چهارخطه ایلام مهران، افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و تجهیز آنها به نمازخانه، سرویس بهداشتی، احداث بیش از 800 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در محورهای پنجگانه منتهی به مرز مهران و تقویت سیستم پایش تصویری بوده‌ایم.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه برای 22 پروژه اربعین 138 میلیارد تومان اختصاص داده شده است، بیان کرد: عدم تخصیص به موقع اعتبارات اربعین یکی از چالش‌های پروژه‌های عمرانی در کمیته زیرساخت ستاد اربعین است که انتظار داریم علاوه بر تخصیص 100 درصدی اعتبار مصوب شده در پرداخت و ابلاغ آن نیز تسریع صورت بگیرد.

هژبری با بیان اینکه تمام تلاش ستاد اربعین استان برگزاری یک اربعین در شأن مردم و زائران حسینی است، خاطرنشان کرد: بیش از 50 پارکینگ رسمی و غیررسمی در مهران آماده خدمت‌رسانی هستند و کمیته تعزیرات بر خدمات آنها نظارت می‌کند. 

وی چالش اصلی برگزاری اربعین حسینی را کمبود شدید ناوگان حمل و نقل در زمان بازگشت زوار و مراجعه اتباع خارجی به مرز مهران دانست و گفت: باید از تمام ظرفیت حمل و نقلی کشور برای بازگشت زوار در روزهای پایانی اربعین استفاده شود تا مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/180/

برچسب‌ها:

نظر شما