شناسهٔ خبر: 67985596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیم ترک سه گل خورد و به آنها فشار آمد

محمدی: شباب الاهلی را با آزمون می‌بریم

هادی محمدی می‌گوید که حضور مورایس در سپاهان، چیزهای زیادی به او و هم‌تیمی‌هایش اضافه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که خود را برای برگزاری دیدار حساس از مرحله پلی آف لیگ نخبگان و برابر شباب الاهلی آماده می‌کند، اردویی را در ترکیه برگزار کرد و در چند مسابقه دوستانه نیز به میدان رفت.

در چهارمین بازی تدارکاتی سپاهانی‌ها در اردوی ترکیه و مقابل آنتالیا اسپور، به دلیل اتفاقاتی که تا دقیقه 27 در آن رخ داد این بازی متوقف شده و ادامه آن برگزار نشد. آن‌طور که هر دو باشگاه گزارش دادند خشونت بالای بازیکنان دو تیم در زمین سبب شد تا با صلاح‌دید کادر‌فنی آنها و داور مسابقه این دیدار تدارکاتی در دقیقه 27 نیمه‌تمام بماند.

فرهیختگان گفت‌وگو با هادی محمدی، مدافع مستحکم سپاهانی‌ها را از همین‌جا آغاز کرده و در ادامه به بازی با شباب الاهلی در پلی‌آف لیگ قهرمانان الیت، کار با مورایس، هایجک پدیده‌های لیگ و پیش‌بینی فصل جدید رسیده است. گفت‌وگو با محمدی را در ادامه می‌خوانید.

1939832

* در اردوی ترکیه چه گذشت؟ البته اخبار زیاد بود اما جالب‌ترین آن ناتمام ماندن آخرین دیدارتان در اردوی این کشور بود. 
اردوی خوبی بود. صبح و بعدازظهر تمرینات با نشاطی را پشت‌سر گذاشتیم. البته به‌خاطر مشکل مالیاتی سه چهار روز دیرتر به اردو اضافه شدم، اما در کل اردوی خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشته و بازی‌های خوبی را انجام دادیم. درباره بازی با آنتالیا اسپور که ناتمام ماند هم بعد از اینکه سه گل به حریف زدیم، دعوا شد و بازی در همان ابتدای کار به پایان رسید!

* چه کسی یا چه تیمی در این خصوص مقصر بود؟
به‌هر‌حال به آنها فشار آمده بود چون در 20 دقیقه 3 گل خورده بودند و داشتند باز هم گل می‌خوردند به همین دلیل کار به درگیری کشید. در ادامه با توصیه مربیان دو تیم به‌ویژه کادر سپاهان صلاح بر این شد که این بازی ادامه پیدا نکند. در هر صورت بازی حساسی مقابل شباب‌ الاهلی در پلی‌آف لیگ قهرمانان الیت داریم و این احتمال وجود داشت که در آستانه این دیدار ما را مصدوم‌ کنند که به همین دلیل بازی را ادامه ندادیم.

* وضعیت سپاهان در دومین فصل حضورت در این باشگاه چطور است؟
شرایط خوبی داریم. اتفاقا در پنجره تابستانی بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. در این اردو به هماهنگی لازم هم رسیدیم و ان‌شاءالله بتوانیم بازی با تیم اماراتی را در اصفهان ببریم و به مصاف الغرافه برسیم.

* در حالی به مصاف شباب الاهلی می‌روید که این باشگاه به تازگی سردار آزمون را از رم به خدمت گرفته است، ضمن اینکه شنیده می‌شود دیگر ملی‌پوش کشورمان یعنی سعید عزت‌اللهی به این دیدار نمی‌رسد. از شنیدن خبر پیوستن آزمون به تیم اماراتی سورپرایز نشده‌اید؟
اینکه سردار از رم و لورکوزن به شباب الاهلی بیاید برایمان تا حد زیادی عجیب بود اما ما هم داریم آماده می‌شویم تا ان‌شاءالله هر طور شده بتوانیم این بازی را ببریم تا بتوانیم به لیگ قهرمانان الیت آسیا صعود کنیم.

* تازه بعد از این دیدار باید با الغرافه در قطر بازی کنید. چقدر به صعود به لیگ قهرمانان الیت امیدوار هستید؟
ما دیرتر از همه لیگ را تمام کردیم و زودتر از همه کار را شروع کردیم تا آماده این بازی شویم. بنابراین همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم درنهایت به لیگ الیت برسیم. امیدوارم در هر صورت دو بازی‌مان در پلی‌آف را ببریم و به این رقابت‌های مهم و ارزشمند برسیم.

* به رقابت‌های فصل گذشته برسیم. با وجود ستاره‌های زیادی که داشتید چه عاملی باعث شد تا درنهایت به موفقیت نرسید؟ بحث رد شدن از سقف بودجه و جرایمی که برای سپاهان در نظر گرفتند چقدر در این امر موثر بود؟
خیلی دلایل دیگر هم وجود داشت و تنها بحث جرایم ناشی از سقف بودجه نبود. البته این قانون را شخصا قبول ندارم و البته خیلی از قوانین دیگر که هر روز آنها را وضع می‌کنند و فردایش آن را بر می‌دارند. حالا اینکه این تصمیمات را چه کسی می‌گیرد، من نمی‌دانم اما عجیب اینکه همه‌اش هم به ضرر بازیکنان است. در هر صورت پارسال اتفاقات زیادی افتاد که باعث شد قهرمان نشویم. تنها یکی دو دلیل نبود بلکه دلایل زیادی بودند که دست به دست هم دادند ما قهرمان نشویم اما باز هم خدا را شکر با آن شرایط و با همه آن اتفاقاتی که برایمان افتاد، توانستیم خودمان را جمع‌وجور کنیم و قهرمان جام حذفی شویم.

* کار با مورایس چطور است. این سرمربی تا آستانه جدایی از سپاهان هم پیش رفت اما دوباره برگشت و به کارش با این تیم ادامه داد. 
در حد همان بازیکن و مربی هستیم دیگر؛ نه بیشتر نه کمتر.

* در هر صورت این مربی از سطح بالایی به فوتبال ایران آمده؛ آیا او چیزی به هادی محمدی و سایر هم‌تیمی‌هایت اضافه کرده است؟
قطعا همین‌طور است. بالاخره هر مربی یک چیزی به بازیکن اضافه می‌کند؛ از سیستم و تاکتیک تا دانشی که دارد و قطعا این اتفاق می‌افتد.

1960145

* به لیگ برتر برگردیم. پس امیدوار هستید بتوانید ناکامی در فصل گذشته درخصوص کسب عنوان قهرمانی را جبران کنید؟
چه کسی می‌گوید ناکام بودیم؟ ناکامی نبود چون همه هواداران هم می‌دانند چه اتفاقاتی برایمان افتاد. در هر صورت همین که بچه‌هایمان غیرت نشان دادند و همه تلاش‌شان را کردند تا در جام حذفی قهرمان شویم به نظر من خیلی ارزشمند بود و نشان داد در لیگ هم استحقاق این عنوان را داشتیم. البته در لیگ هم سوم شدیم و با این عنوان‌ها دو سهمیه گرفتیم به این ترتیب که اگر در پلی‌آف لیگ قهرمانان الیت خدای نکرده نتیجه لازم را نگیریم در بدبینانه‌ترین حالت مطمئنا به لیگ قهرمانان 2 می‌رسیم، بنابراین نتایج سال گذشته ناکامی نبود. فصل گذشته خیلی اتفاقات بدی برایمان رخ داد اما با آن شرایط و اتفاقاتی که برایمان رخ داد و نمی‌توان درباره‌اش صحبت کرد؛ به‌نظرم باز توانستیم نتایج خوبی بگیریم که این اسمش ناکامی نیست.

* درباره فصل پیش رو و امیدواری به این فصل هم صحبت می‌کنی؟
تغییر زیاد بوده. در هر صورت یک‌سری از بازیکنان خوبمان هم رفته‌اند و یک‌سری بازیکن جوان و مستعد هم گرفته‌ایم. در این چند بازی دوستانه‌ای که انجام داده‌ایم همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم این روند مطلوب را داشته باشیم تا در ادامه کار در بازی با شباب الاهلی استارت فصل را به‌خوبی بزنیم.

* بیشتر پدیده‌های لیگ را هایجک کرده‌اید؟
بله، درست است. جوان‌های خیلی خوبی را جذب کرده‌ایم. البته بازیکنان قابل و خوبی داشتیم اما توانستیم در راستای تقویت تیم بعد از جدایی چند نفر، بازیکنان خوبی را هم جذب کنیم و امیدوارم این نفرات امسال حسابی بدرخشند و به کارمان بیایند.

* در مصاحبه‌ای گفته بودی بعد از جر و بحث با یکی از بازیکنان تیم ملی دیگر هرگز به این تیم دعوت نشدی. با 33 سال سن به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کنی؟
در زمان کی‌روش چنین اتفاقی افتاد و درست می‌گویید اما حقیقت این است که دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کنم.

* با کدام بازیکن درگیر شدی؟
بماند مهم نیست. به گوشش می‌رسد و ناراحت می‌شود. در این خصوص نمی‌خواهم بیشتر صحبت کنم.

* در این سال‌ها از سرخابی‌های پایتخت چند باری پیشنهاد داشته‌ای. از اینکه در این تیم‌ها بازی نکردی پشیمان نیستی و حسرت نمی‌خوری؟
اصلا حسرت نمی‌خورم چون در تیم‌هایی که بازی کردم انتخاب خودم بوده و آنها را دوست داشتم و از بازی در آنها چه در ذوب‌آهن یا تراکتور لذت بردم و الان هم خیلی خوشحالم که در سپاهان هستم چون به نظرم بهترین باشگاه ایران است و خیلی از همه چیز راضی هستم.

* هفته آخر در فصل بیست‌و‌چهارم و احتمالا بازی آخر؛ استقلال و سپاهان در نقش‌جهان. چقدر احتمال می‌دهید جام قهرمانی در این ورزشگاه توسط یکی از این دو تیم کسب شود؟
تا هفته آخر خیلی مانده و معلوم نیست چه اتفاقاتی بیفتد. اصلا شاید دو هفته قبل همه چیز تمام شده و تکلیف قهرمانی مشخص شده باشد. الان داریم درباره لیگی که شروع نشده صحبت می‌کنیم آن هم هفته آخرش؟ ان‌شاءالله اتفاقات خیر بیفتد و درنهایت هم این اتفاقات به سود ما باشد.

نظر شما