شناسهٔ خبر: 67985523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جهان در برابر درنده‌خویی اسرائیل به آگاهی کامل رسیده است

دبیرکل سازمان‌های غیردولتی و مردم نهاد مدافع فلسطین با محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه، گفت: امروز جهان در برابر درنده‌خویی رژیم غاصب اسرائیل به آگاهی کامل رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت الاسلام میثم امرودی شامگاه چهارشنبه در تجمع اعتراض‌آمیز مردم کیش در محکومیت به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: این شهید عزیز و بزرگوار که همه زندگیش را برای آرمان فلسطین گذاشت، در حالی با ترور ناجوانمردانه به شهادت رساندند که جرات اعلام علنی آن را ندارند.

وی با اشاره به ادعای دروغین کشورهای اروپایی و آمریکایی در خصوص حمایت از حقوق بشر، افزود: در سفر نتانیاهو به آمریکا اعضای کنگره برای وی ایستاده دست زدند که این حمایت از یک جنایتکار و سکوت در برابر جنایت‌های وحشیانه رژیم منحوس اسرائیل، خود ثابت کننده دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری آنها و دیگر کشورهای اروپایی است.

وی با یادآوری جنایت های بی‌شمار رژیم غاصب صهیونیستی ادامه داد: رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن در حال از بین بردن انسانیت و ارزش‌های انسانی در جامعه بشری هستند.

دبیرکل سازمان‌های غیردولتی و مردم نهاد مدافع فلسطین با تاکید بر اینکه میان ملت ایران و ملت فلسطین وحدت و پیوندی عمیق وجود دارد، گفت:دفاع از فلسطین دفاع از ارزش های انسانی است.

امام جمعه اهل سنت کیش: ترور شهید هنیه نشان‌دهنده ذلت و ناتوانی رژیم غاصب اسرائیل است

امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این تجمع اعتراضی با محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه، گفت: این ترور نشان داد که رژیم منحوس اسرائیل به ذلت و ناتوانی رسیده و از همین رو دست به هر جنایتی برای بقای خود می‌زند.

شیخ یعقوب شمس با تاکید بر اینکه مجامع بین‌المللی نباید در برابر جنایتهای این رژیم منحوس سکوت کنند، افزود: رژیم صهیونیستی پازل جنایت‌های خود را روز به روز در سایه سکوت مجامع بین‌المللی تکمیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه انسان‌های آزادی‌خواه در سراسر جهان امروز به جنایتکار بودن و خوی وحشی‌گری این رژیم غاصب آگاه و واقف شدند، گفت: اسکتبار جهانی رو به پایان است و قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد پاک شدن این لکه ننگ از صفحه روزگار خواهیم بود.

امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه عاشورای حسینی به ما درس استکبار ستیزی و مقاومت را آموخت، اضافه کرد: مقاومت امروز مردم فلسطین در ادامه همان راه عاشورا است و تا نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

تجمع اعتراضی کیشوندان در محکومیت ترور اسماعیل هنیه

ساکنان و گردشگران کیش با حضور در مقابل مسجد خاتم الانبیا با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کردند.

ساکنان و گردشگران کیش با در دست داشتن پرچم فلسطین و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، جنایت صهیونیست‌ها در غزه و ترور شهید هنیه را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با این رژیم جنایت‌کار شدند.

انتهای پیام/7558/

نظر شما