شناسهٔ خبر: 67985513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان:

کلاهبردار مامور نما در بندرعباس دستگیر شد

بندرعباس- رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار مأمورنما در شهرستان بندرعباس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وصول چند فقره شکایت از دادسرای عمومی انقلاب بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری یک خانم از شهروندان در پوشش مأمور و بازرس پلیس نظارت بر اماکن عمومی با ترفند خرید لپ تاپ و گوشی تلفن همراه، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و اخذ اظهارت شاکیان، مشخص شد خانمی ملبس به لباس فرم انتظامی با معرفی خود به عنوان مأمور اداره نظارت بر اماکن عمومی با سو استفاده از عدم آگاهی متصدیان فروش چندین فروشگاه تلفن همراه آنها را اغفال و با اخذ چند دستگاه گوشی تلفن همراه و لپ تاپ از آنان، متواری شده و پاسخگوی مالباختگان نبوده است.

این مسؤول انتظامی اظهار کرد: ضمن دعوت از شاکیان پس از استماع اظهارات آن‌ها کلیه اسناد و مدارک از آنان اخذ و با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی هویت اصلی متهمه شناسایی و اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری به محل سکونت و مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر بندرعباس اعزام شدند.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی متهمه که فردی مطلقه بوده و به صورت مجردی در محل با عنوان بازپرس دادسرا ساکن بود در یک عملیات ضربتی و پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان بیان کرد: متهمه دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شاکیان با منتسب نمودن خود به مراجع انتظامی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شد.

نظر شما