شناسهٔ خبر: 67984729 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زمان حضور رونالدو در تمرینات النصر مشخص شد

النصر با برگزاری دو بازی دوستانه در اسپانیا، به عربستان باز می‌گردد تا آماده برگزاری بازی‌های سوپرجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم النصر عربستان آماده ورود به مرحله دوم برنامه آماده‌سازی برای فصل جدید است که در اردوگاهی در شهر ماربیا اسپانیا برگزار خواهد شد.

به گزارش روزنامه "الریاضیه" عربستان، لوئیس کاسترو، مربی پرتغالی النصر، به بازیکنان اختیار داده که به‌صورت فردی یا همراه با تیم به ماربیا اسپانیا بروند. تیم پس از پایان مرحله اول آماده‌سازی که روز چهارشنبه در شهر فارو پرتغال به پایان رسید، به‌صورت زمینی به ماربیا منتقل شد.

1988374

این روزنامه توضیح داد که پس از بازی دوستانه با آلمریا در ۸ اوت، سفر بازگشت به عربستان به‌صورت مستقیم به ابهاء خواهد بود تا تیم بدون توقف در ریاض، برای بازی با التعاون در نیمه‌نهایی سوپرکاپ که در ۱۳ اوت برگزار می‌شود، آماده شود.

این روزنامه پیش‌تر اشاره کرده بود که کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم، روز پنج‌شنبه به اسپانیا می‌رسد و پس از اتمام تعطیلات خود که پس از مسابقات اخیر یورو ۲۰۲۴ به او داده شده بود، از روز جمعه به تمرینات ملحق خواهد شد.

النصر در یک بازی دوستانه در ۴ اوت با تیم گرانادا اسپانیا روبه‌رو می‌شود و اردوگاه آماده‌سازی خود را با بازی مقابل آلمریا در ۸ اوت به پایان می‌رساند.

نظر شما