شناسهٔ خبر: 67983886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هم‌تیمی رونالدو: نیمار، کلید انتقالم به النصر بود!

اوتاویو مونتیرو می‌گوید که کلید انتقال او به النصر، پیوستن نیمار به الهلال بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اوتاویو مونتیرو، هافبک پرتغالی تیم النصر، درباره جزئیات انتقالش به این تیم در تابستان گذشته صحبت کرد.

النصر در تابستان ۲۰۲۳ با پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون یورو، به‌عنوان مبلغ فسخ قرارداد اوتاویو، او را از پورتو پرتغال به خدمت گرفت.

اوتاویو در مصاحبه‌ای با روزنامه پرتغالی "آبولا" گفت: "وقتی از تعطیلاتم در برزیل برگشتم، با مسئولان باشگاه درباره آینده‌ام صحبت کردم و آن‌ها به من گفتند که جدایی‌ام به دلیل مبلغ فسخ قرارداد دشوار است."

1959497

او افزود: "می‌دانستم النصر پول کافی برای خرید من ندارد، بنابراین منتظر ماندم و به تمرینات معمول خود بازگشتم، اما بعداً فهمیدم که نیمار دا سیلوا به الهلال پیوسته است."

اوتاویو ادامه داد: "قرارداد نیمار راه را برای انتقال من به النصر هموار کرد، زیرا وقتی به یک طرف مقدار زیادی پول داده می‌شود، باید به سایر باشگاه‌ها نیز به همان اندازه بدهند (طبق سیستم صندوق سرمایه‌گذاری سعودی)."

او اضافه کرد: "در نتیجه، النصر ۶۰ میلیون یورو دریافت کرد و توانست قرارداد من را بخرد، در حالی که پیشنهاد اولیه ۴۰ میلیون یورویی رد شده بود."

اوتاویو درباره رابطه‌اش با سرمربی سابقش، سرجیو کونسیسائو، گفت: "وقتی می‌خواستم جدا شوم با او صحبت کردم و گفتم می‌دانم که ناراحت خواهی شد، اما این زندگی من است. این انتقال برای همه طرف‌ها خوب بود و من برایش آرزوی موفقیت کردم."

او در پایان افزود: "از زمان جدایی‌ام با او صحبت نکردم، به‌جز وقتی که برای تماشای یک بازی به پورتو بازگشتم. این طبیعت اوست، اما من این مسئله را شخصی نگرفتم، چون او می‌خواست که من در تیم بمانم."

نظر شما