شناسهٔ خبر: 67983632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همه انگشت به دهان از این حرکت فیلیپ بلین

فیلیپ بلین هنر مربی‌گری خود را در بازی با آرژانتین نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال المپیک پاریس، تیم ملی والیبال ژاپن توانست با نتیجه سه بر یک از سد آرژانتین بگذرد و علاوه بر قطعی کردن صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی، آرژانتین، تیم سوم المپیک توکیو، را در آستانه حذف قرار دهد.

در این دیدار، فیلیپ بلین دست به یک ریسک زد که همه را شگفت‌زده کرد. در حالی که یوجی نیشیدا، قطر پاسور تیم ملی والیبال ژاپن، در بازی با آرژانتین ستاره تیمش بود و به تعبیر فدراسیون جهانی والیبال غیرقابل‌ توقف بود، فیلیپ بلین در اواخر ست چهارم دست به یک کار جالب و البته عجیب زد.

2058890

بلین در لحظات آخر ست چهارم با آوردن کنتو میائورا به جای یوجی نیشیدا در زمین، تعجب خیلی‌ها را برانگیخت. اما این تعویض او که در نظر خیلی‌ها غیرعادی به نظر می‌رسید، کاملاً جواب داد و میائورا توانست با آبشار زیبای خود امتیاز آخر پیروزی را برای تیم ملی والیبال ژاپن به ارمغان بیاورد و به‌عنوان تعویض طلایی فیلیپ بلین لقب بگیرد.

فیلیپ بلین که سال‌هاست در تیم ملی والیبال ژاپن فعالیت می‌کند، به شناخت خوبی از بازیکنانش رسیده است و در مواقع حساس، همچون ست چهارم برابر آرژانتین، به‌خوبی می‌تواند از مهره‌های خود که بر روی نیمکت قرار دارند بهره ببرد.

نظر شما