شناسهٔ خبر: 67983576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مثلث آفریقایی در آخرین نقطه از زمین پرسپولیس

در خط دفاع سرخ‌ها همه عربی حرف می‌زنند!

با جذب مدافع چپ مراکشی اتفاق ویژه‌ای در ترکیب اصلی سرخ‌ها اتفاق خواهد افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اینطور که معلوم است باشگاه پرسپولیس هنوز از جذب یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی مد نظر گاریدو صرف نظر نکرده است و با وجود تمام دشواری‌هایی که جذب این بازیکن به دنبال دارد همچنان به دنبال اوست.

در شرایطی که گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس به‌خاطر مسائل مربوط به رضایتنامه و رقم بالای این انتقال سراغ گزینه‌های بعدی رفته است اما ظاهرا مهم‌ترین گزینه باشگاه همچنان مدافعی است که در جام جهانی 2022 مقابل تیم ملی پرتغال پاس گل داد و گاریدو نسبت به او شناخت دارد.

2055425

با این وجود اگر پرسپولیس موفق به جذب این مدافع چپ مراکشی شود با در نظر گرفتن جذب گندوز در پست دروازه‌بان شاید نقل و انتقالات این تیم به پایان برسد و بالاخره خیال هواداران این تیم از بابت تکمیل شدن تیم محبوبشان در فاصله دو هفته مانده به شروع فصل راحت شود.

از سوی دیگر اگر این انتقال نهایی شود سه بازیکن پرسپولیس در پست دروازه‌بان، مدافع چپ و مدافع راست از کشورهای شمال آفریقا خواهند بود و تشکیل یک مثلث از بازیکنان کشورهای شمال آفریقا شکل تازه‌ای به فرم اسکواد این تیم خواهد داد.

از سوی دیگر این مسئله می‌تواند باعث ارتباط کلامی مناسبی بین دروازه‌بان تیم با دو مدافع کناری‌اش شود چرا که هر سه نفر به زبان عربی صحبت می‌کنند.

از سوی دیگر محمدحسین کنعانی‌زادگان که اصالاتا خوزستانی است و دو فصل در فوتبال قطر بازی کرده و البته مرتضی پورعلی گنجی که او نیز سابقه حضور در لیگ قطر را دارد، به‌عنوان دو عضو مهم خط دفاعی پرسپولیس نیز می‌توانند با این بازیکنان در جریان مسابقات تا حدودی ارتباط برقرار کنند و این مسئله در مسیر موفقیت سازمان دفاعی تیم و کادر فنی مهم خواهد بود.

نظر شما