شناسهٔ خبر: 67982995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پنجشنبه صورت می گیرد؛

برگزاری رویداد «خونخواهی مهمان عزیز» در استان سمنان

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری رویداد خوانخواهی مهمان عزیز در مساجد و هیات‌های مذهبی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علیرضا قنبری در گفت‌وتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خونخواهی مهمان عزیز در تمامی مساجد و هیئات مذهبی استان سمنان برگزار می‌شود، تاکید کرد: این مراسم ویژه گرامی داشت یاد شهید مقنیه است.

وی افزود: اعلام انزجار از رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی و یادبود شهید مقاومت اسماعیل هنیه محور اصلی این رویداد خواهد بود که فردا در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این مراسم فردا پنجشنبه بلافاصله پس از نماز مغرب و عشا در سراسر استان برگزار خواهد شد، بیان داشت: آحاد مردم می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.

قنبری بیان کرد: برنامه هیأت‌های مذهبی در رویداد «خونخواهی مهمان» قدری متفاوت و در سه شب برگزار می‌شود، گفت: چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، این مراسم در هیأت‌های مذهبی سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: هیأت‌های مذهبی استان سمنان همچنین به صورت جداگانه نیز اقدام تروریستی اسرائیل را در به شهادت رساندن شهید هنیه محکوم کرده و امروز در تجمع اعتراضی در سمنان، شاهرود و دامغان حضور یافتند.

نظر شما