شناسهٔ خبر: 67982855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فراکسیون روحانیت مجلس در پیامی:

مسئولان امنيتي، قضائي و نظامي ابعاد جنايت ترور اسماعيل هنيه را بررسي کنند و پاسخي پشيمان کننده به رژيم صهيونيستي بدهند

صاحب‌خبر -
مسئولان امنيتي، قضائي و نظامي ابعاد جنايت ترور اسماعيل هنيه را بررسي کنند و پاسخي پشيمان کننده به رژيم صهيونيستي بدهند
خبرگزاری آریا - فراکسیون روحانیت مجلس در پیامی از مسئولان امنیتی، قضائی و نظامی خواست که با جدّیت ابعاد جنایت ترور اسماعیل هنیه را بررسی کرده و پاسخی پشیمان کننده و بازدارنده به این رژیم تروریستی اسرائیل بدهند.

به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت ؛ متن پیام فراکسیون روحانیت مجلس در پی ترور اسماعیل هنیه به شرح زیر است:
بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم
قال الله تبارک وتعالی :
والّذین قتلوا فی سبیل اللّه فلن یضلّ أعْمالهمْ
( کسانی که در راه خدا کشته شدند، خداوند هرگز اعمالشان را از بین نمی برد.)
امروز جهان در شرایطی بسر می‌برد که شیطان با همه لشکریان سواره و پیاده‌اش وارد میدان شده کما اینکه جنود رحمان و لشکریان حق در جای‌جای عالم برخاسته اند.
بی سبب نیست که آمریکای جنایتکار و اذناب او و سگ دست آموزش در این منطقه یعنی رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی افسار پاره کرده اند و به هرجنایتی دست می‌زنند به وجهی که برخی مقامات رسمی ایالات متحده برای ساقط کردن دولت قانونی و برخاسته از رای مردم، در ونزوئلا جایزه تعیین می کنند.
از سویی شهادت سردار عزیز ما در خاک عراق و ترور اخیر در تهران یادآور این بیت است که:
مرز ما دینست هر جا اوست آن‌جا خاک ماست
سامرا، غزه، حلب، تهران چه فرقی می‌کند
ترور ناجوانمردانه و دلخراش شهید مجاهد اسماعیل هنیه که خارچشم مستکبران بود در کنار ده‌ها و صدها ترور ناجوانمردانه توسط رژیم صهیونیستی نشان از آن دارد که حق گرایان عالم بپا خاسته اند و شیطان و ایادی‌اش سقوط خود را به رای العین ملاحظه می‌کنند و مذبوحانه برای نجات از گردابی که درآن افتاده اند، ترور می‌کنند.
فراکسیون روحانیت دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه ومذبوحانه اعلام می‌دارد:
1- مسئولان امنیتی، قضائی و نظامی با جدّیت ابعاد این جنایت را بررسی کرده پاسخی پشیمان کننده و بازدارنده به این رژیم تروریست بدهند.
2- اکنون که یک شخصیت دعوت شده با دعوت رسمی به ایران اسلامی با گذرنامه دیپلماتیک توسط دشمنان اسلام و انقلاب مورد هدف قرار گرفت رژیم صهیونیستی و تمامی مشارکت کنندگان دراین ترور ناجوانمردانه بدانند در هیچ عرصه ای ایمن نخواهند بود و باید شاهد مقابله به مثل مستمرّ در هر کجای عالم باشند.
3- ازمقامات نظامی و امنیتی انتظار می‌رود ضمن گرفتن آرایشی جدید در مقابل این اعلان جنگ علنی درسی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی و اذناب آنها بدهند که بدانند تعرّض به تمامیّت خاک ایران هزینه سنگینی درپی دارد.
4- این ترور ناجوانمردانه نشان داد خنده های تصنّعی ایادی استکبار در سر میزهای مذاکره ذرّه ای از کینه دشمنان ایران و اسلام کم نکرده و درس عبرتیست برای سکّان داران آینده سیستم دیپلماسی کشور که فریب روی خوش دشمنان را نخورده جز با زبان عزّت و حکمت و مصلحت و اقتدار با طرف‌های مذاکره روبرو نشوند.
5- اینجانبان به عنوان شاگردان مکتب جعفری و حسینی (علیهما السلام) در مجلس شورای اسلامی آمادگی داریم هرگونه اقدام تقنینی جهت برخورد لازم با رژیم صهیونیستی لازم باشد را در سریعترین زمان مصوّب نموده دست نیروهای نظامی، امنیتی و دیپلماتیک را برای هرگونه اقدام و برخورد نظامی، سیاسی و دیپلماتیک باز نماییم.
در پایان فراکسیون روحانیت مجلس دوازدهم اعلام می‌دارد شهادت در میدان رزم با بدترین دشمنان اسلام و مسلمین بالاترین افتخاری است که می‌تواند روزی شود بنابراین آمادگی خود را جهت حضور در میدان رزم با اسرائیل غاصب اعلام نموده، یکصدا و لبیک گویان منتظر اشاره مقام معظم رهبری جهت حضور در میدان جنگ با رژیم صهیونیستی هستیم
فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم./
پایان پیام

نظر شما