شناسهٔ خبر: 67982766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در جلسه شورای امر به معروف و دانشگاه علوم پزشکی کردستان مطرح شد:

وجود برخي ناهنجاري ها در اطراف دانشگاه علوم پزشکي کردستان

صاحب‌خبر -
وجود برخي ناهنجاري ها در اطراف دانشگاه علوم پزشکي کردستان
خبرگزاری آریا_دومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال جاری برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛فریدون عبدالملکی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در جهت ارتقای فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه، گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهمترین ضروریات است که باید در اولویت برنامه ها باشد و برای دستیابی حداکثری به اهداف آن باید با برنامه ریزی دقیق و علمی عملیاتی در این مسیر حرکت نمود.
وی داشتن برنامه مدون و پیگیری و ارزیابی منظم آنرا از مهمترین راهکارهای نهادینه سازی فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان نمود و گفت: تدوین منابع و سرفصل های آموزشی، برگزاری جشنواره و نمایشگاه های مرتبط، برگزاری مسابقات کتابخوانی، حضور منظم مسئولین و مدرسین امر در خوابگاه ها از جمله مواردی است که باید کمیت و کیفیت آنها در برنامه عملیاتی مذکور مشخص شود.
علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر توسط دانشگاه علوم پزشکی استان، عنوان کرد: از نفرات برگزیده این مسابقه با اهدای جایزه نقدی و لوح، تقدیر خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برخی ناهنجاری ها در اطراف دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار داشت: بنابر گزارشات دقیق واصله، بوفه جلو درب دانشگاه علوم پزشکی کردستان عامل فروش و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی است و باید با هماهنگی شهرداری سنندج نسبت به جمع آوری آن اقدام شود.
حسینی، تأکید کرد:فضای سبز جلو درب ورودی دانشگاه علوم پزشکی به مکانی برای انجام رفتارهای هنجارشکنانه برخی دانشجویان در تاریکی شب تبدیل شده است و باید حراست این دانشگاه از کانال ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به برخورد با این موارد اقدام کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی و بصیرت افزایی برای توجیه دانشجویان مخصوصا دانشجویان ورودی جدید در خصوص نحوه پوشش آنها در داخل و خارج از دانشگاه تأکید کرد.
وی در ادامه نسبت به پوشش های نامناسب برخی کارکنان داروخانه ها و منشی های مطب پزشکان تذکر داد و عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی باید مانع از بروز و ظهور چنین رفتارهایی در داروخانه ها و مطب ها شوند.

نظر شما