شناسهٔ خبر: 67982342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خرید رویایی: جانشین گریزمان در اتلتیکو مشخص شد

با افزایش احتمال جدایی آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید، این باشگاه در حال تلاش برای جذب خولین آلوارز از منچستر سیتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در تابستان امسال به‌شدت در تلاش است تا چندین بازیکن جدید را به خدمت بگیرد. آنها قبلاً قرارداد رابین لو نورماند را نهایی کرده‌اند و همچنین در حال کار بر روی جذب داوید هانکو، کانر گالاگر و الکساندر سورلوث هستند.

علاوه بر این، آنها می‌خواهند خولین آلوارز را نیز که آینده‌اش در منچستر سیتی نامشخص است، به خدمت بگیرند.

2061408

اتلتیکو مادرید آلوارز را به‌عنوان یک خرید رویایی می‌بیند و انتظار می‌رود که در اواخر پنجره نقل و انتقالات برای امضای قرارداد با او اقدام کنند. او علاوه بر سورلوث که جایگزین آلوارو موراتا خواهد شد، قرار است در نوک خط حمله تیم دیه‌گو سیمئونه قرار بگیرد.

مارکا جزئیات دقیقی از دلیل علاقه شدید اتلتیکو به آلوارز ارائه داده است. مقامات باشگاه او را به‌عنوان یک خرید استراتژیک می‌بینند که می‌تواند ضربه ناشی از جدایی احتمالی آنتوان گریزمان را که ممکن است در این تابستان یا در پنجره بعدی رخ دهد، کاهش دهد.

در این راستا، آلوارز می‌تواند جانشین گریزمان در اتلتیکو مادرید باشد. این انتقال منطقی است، زیرا آنها سبک بازی نسبتاً مشابهی دارند و آلوارز می‌تواند حتی بهتر از گریزمان، تاکتیک‌های سیمئونه را در زمین اجرا کند.

نظر شما