شناسهٔ خبر: 67982248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدیر بایرن درهای خروج را به ستاره آلمانی نشان داد

طبق صحبت‌های مکس ایبرل، ظاهراً باشگاه بایرن مونیخ تمایلی به حفظ لئون گورتزکا ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لئون گورتزکا مدت‌هاست که به‌عنوان یکی از بازیکنانی که در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب می‌تواند باشگاه را ترک کند، در نظر گرفته شده است. این به دلیل تمایل بایرن به ایجاد تغییرات و نیاز فوری به پول از فروش بازیکنان برای تامین هزینه‌های خریدهای گران‌قیمت جدید است.

2061406

معرفی رسمی ژائو پالینیا، خرید گران‌قیمت ۵۰ میلیون یورویی بایرن مونیخ، به‌سرعت رقابت شدید در خط میانی این تیم را به موضوع اصلی تبدیل کرد. مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، ابتدا به الکس پالوویچ ۲۰ ساله امیدواری داد. این بازیکن جوان پس از ناکام ماندن انتقال پالینیا در تابستان گذشته، فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده بود. ایبرل در این باره گفت: "همیشه اینطور است که یک در بسته می‌شود و در دیگری باز می‌شود. پیشرفت الکس به دلیل غیبت ژائو در سال گذشته اتفاق افتاد، اما این فرصتی بود تا خودش را نشان دهد. الکس قطعا از کنار ژائو، یوشوا، لئون و کنی چیزهای زیادی یاد خواهد گرفت. این رقابت بین ژائو و الکس نیست، آن‌ها می‌توانند با هم هم‌بازی شوند. بازی‌های کافی برای همه وجود خواهد داشت."

اما ایبرل در مورد لئون گورتزکا ۲۹ ساله لحن متفاوتی به کار برد. او گفت: "من با لئون بسیار صریح صحبت می‌کنم، اما این کار را علنی نمی‌کنم. وقتی با بازیکنان یا مدیران برنامه صحبت می‌کنم، وظیفه ما این است که با اعتماد صحبت کنیم. رقابت در خط میانی بسیار شدید خواهد بود. هر بازیکن باید خودش تصمیم بگیرد که قدم بعدی‌اش چیست و چگونه با این رقابت برخورد خواهد کرد."

به نظر می‌رسد ایبرل در حال اشاره به این است که گورتزکا باید باشگاه را ترک کند، زیرا دیگر بازیکن ثابت در تیم تحت هدایت ونسان کمپانی نیست.

با این حال، به نظر می‌رسد گورتزکا که تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد، قصد ترک بایرن را ندارد و ترجیح می‌دهد برای جایگاه خود در تیم بجنگد.

نظر شما