شناسهٔ خبر: 67981581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حذف آلکاراس و نادال برابر غول‌های آمریکایی!

رافائل نادال و کارلوس آلکاراس، نماینده‌های اسپانیا در تنیس دوبل المپیک، با قبول شکست برابر آستین کرایچک و راجیو رام از آمریکا، از دور مسابقات کنار رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رافائل نادال و کارلوس آلکاراس در مرحله یک‌چهارم نهایی تنیس دوبل مردان در المپیک پاریس با نتایج ۶-۲ و ۶-۴ به تیم آمریکایی آستین کرایچک و راجیو رام باختند و از رقابت‌ها حذف شدند. این شکست برای تیم اسپانیایی که به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی شناخته می‌شد، ناامیدکننده بود.

نادال و آلکاراس که در این دوره از مسابقات به‌عنوان یک تیم دوبل جدید شرکت کرده بودند، در مراحل قبلی عملکرد خوبی داشتند و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بودند. اما در این مرحله، تیم آمریکایی با بازی قوی و هماهنگ خود توانستند بر تیم اسپانیایی غلبه کنند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

2061383

این شکست برای نادال و آلکاراس که هر دو از بازیکنان برجسته تنیس جهان هستند، یک تجربه تلخ بود. نادال با ۲۲ عنوان گرند اسلم و آلکاراس با ۴ عنوان، هر دو از بازیکنان مطرح و محبوب تنیس جهان هستند و انتظار می‌رفت که در این دوره از مسابقات المپیک نیز موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

با اینکه نادال و آلکاراس لحظات نسبتاً خوبی را در این بازی رقم زدند و جو زمین هم به نفع آنها بود، اما تیم آمریکایی با هماهنگی عالی و بی‌نقص توانست در دو ست کار این دو تنیسور اسپانیایی در المپیک را به پایان برساند.

نظر شما