شناسهٔ خبر: 67980856 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش سرلشکر باقری به شهادت اسماعیل هنیه

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس را زمینه ساز اتحاد هرچه بیشتر جبهه مقاومت اسلامی و جهان اسلام و شکست‌هایی به مراتب دردناکتر از گذشته برای اسرائیل دانست.

صاحب‌خبر -

سرلشکر محمدباقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

"وَلَا تَحسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَموَاتَاً بَل أَحیَآءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ"

شهادت پر افتخار مجاهد خستگی ناپذیر، رهبر شجاع جبهه مقتدر مقاومت اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید بزرگوار "آقای دکتر اسماعیل هنیه" و محافظ ایشان را که در اقدام تروریستی رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیدند را به امت اسلامی، آزادی خواهان جهان، جبهه عظیم مقاومت اسلامی و مردم مقاوم و صبور فلسطین به ویژه خانواده مکرم آن شهیدان والامقام تسلیت  عرض می‌نمایم.

بیشک این جنایت تروریستی، ضد انسانی و مغایر با قوانین و اصول بینالمللی که ناشی از استیصال و شکست‌های پی‌درپی در مقابل دفاع قهرمانانه جبهه مقاومت اسلامی با پشتوانه مردم صبور و مقتدر فلسطین می‌باشد، زمینه ساز اتحاد هرچه بیشتر جبهه مقاومت اسلامی و جهان اسلام و شکست‌هایی به مراتب دردناکتر از گذشته برای آن رژیم منفور و حامیان آن، به خصوص آمریکای تروریست پرور خواهد شد.

به فضل الهی و با مجاهدت رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت اسلامی مبارزه بر علیه رژیم صهیونیستی مصممتر از گذشته تداوم داشته و نویدبخش آرمان آزادی قدس شریف با نابودی غده سرطانی اسرائیل می‌باشد.

از درگاه خداوند متعال، علوّ درجات شهدای این جنایت و صبر، شکیبایی و ثبات قدم خاندان معظم شهیدان را مسئلت می‌نمایم.

نظر شما