شناسهٔ خبر: 67980107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اولین نمایشگاه فرصت های صادراتی قزوین در عراق برگزار شد

اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی استان قزوین با حضور مسئولان اقلیم کردستان عراق و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در اربیل گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، در مراسمی با حضور کمال مسلم وزیر صنعت و تجارت اقلیم کردستان عراق، شیخ مصطفی عبدالرحمن رییس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان عراق، محمد مهدی برادران معاون وزیر صمت کشورمان، علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مسئولان سیاسی و اقتصادی دو کشور و تعدادی از صنعتگران و صادرکنندگان، اولین نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان قزوین در اربیل عراق افتتاح شد.

در این نمایشگاه، بیش از 45 غرفه توانمندی های صادراتی استان با ارائه 300 قلم محصولات مختلف، به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اربیل در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است‌.

کمال مسلم وزیر صنعت و تجارت اقلیم کردستان عراق در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گفت: با توجه به ظرفیت های خوب صنعتی و کشاورزی در ایران آماده توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی اقلیم کردستان با ایران به ویژه با استان قزوین هستیم.

وزیر صنعت و تجارت اقلیم کردستان عراق یادآور شد: به دنبال افزایش رفت و آمدهای بازرگانی با تجار و بازرگانان قزوین هستیم و به زودی به درخواست رسمی مسئولان این استان برای اعزام هیات پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما