شناسهٔ خبر: 67979347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس تبلیغات اسلامی گناوه:

خون شهید «اسماعیل هنیه» تقویت جبهه مقاومت را در پی دارد

گناوه- رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: خون شهید اسماعیل هنیه، تقویت جبهه مقاومت، عزم راسخ و استوار مردم مقاوم جبهه اسلامی و حزب الله برای نابودی استکبار و اسرائیل را در پی دارد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهادت شهید والامقام و مجاهد گرانقدر فلسطین و حماس، شهید «اسماعیل هنیه»، فرهنگ مقاومت را برای همگان ترسیم خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: شهادت پاداش مجاهدان راه حق و حقیقت است و شهید سعید جبهه مقاومت فلسطین مرحوم اسماعیل هنیه مجاهد راه حق بود.

وی گفت: مجاهدین راه حق گوهرهایی بی بدیل از جنس مقاومت، رادمردی، اطاعت پذیری، تسلیم و توکل به خدا هستند که تا پای جان بر ایمان راسخ خویش پایدار مانده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه یادآور شد: جنایت جنایتکاران و ظلم ظالمان در تاریخ بشریت همیشه محکوم بوده و منجر به استیصال و زوال دشمنان انسانیت و اسلام می‌شود.

وی اضافه کرد: رژیم کودک کش و سفاک اسرائیل از هیچ جنایت از تولد نامشروعش در دنیا فرو گذار نبوده و مرتکب جنایات عدیده است و محکوم به شکست است.

وی خاطرنشان کرد: امت اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت و شهادت مهمان عزیز ما، باید بر وحدت و انسجام و پایداری امنیت منطقه متمرکز شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: خون ارزشمند شهید اسماعیل هنیه، آثاری همچون تقویت جبهه مقاومت، وحدت و همبستگی محور مقاومت، عزم راسخ و استوار مردم مقاوم جبهه اسلامی و حزب الله برای نابودی استکبار و اسرائیل را در پی خواهد داشت.

نظر شما