شناسهٔ خبر: 67976979 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

پیام حجت الاسلام امرودی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه؛

خلاء شهید هنیه فورا پر خواهد شد

دبیر کل مجمع فعالان و سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت جای خالی شهید هنیه فورا پر خواهد شد و این ترورها هیچ خللی در ادامه راه مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ . فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

 

شهادت پاداشی است که پروردگار جهان آن را برای بندگان خاص خود قرار داده، بندگانی که از آنان تعبیر به "عِباداً لَنا" کرده است.

 

بی شک شهید اسماعیل هنیه از مصادیق "عِباداً لَنا"است. تردیدی نیست رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول اقدام جنایتکارانه و تروریستی بامداد چهارشنبه در تهران است که به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس منجر شد.

 

تاریخ سراسر از جنایت این رژیم مصداق بارز از "تروریسم دولتی" است. رژیمی که بنیادش بر جنایت و ترور استوار است و بارها اعلام کرده بود هنیه را در فهرست ترور خود قرار داده است.

 

شهید هنیه پاداش یک عمر جهاد و مبارزه در راه آزادی وطن از اشغال را دریافت کرد و به خیل شهدای "راه قدس" فرمانده بزرگ محور مقاومت، شهید قاسم سلیمانی، پیوست؛ شهادتی که مشتاقانه انتظارش را می کشید و در هر فرصتی از این اشتیاق رونمایی می کرد.

 

با این وجود، ساختار مقاومت از ظرفیت های بالایی برخوردار است و اجازه نخواهد داد جنایاتی این چنین در روند جهاد محور مقاومت خللی ایجاد کند و لذا خلا شهید هنیه فورا پر خواهد شد و این دشمن است که باید نگران باشد زیرا خون شهیدان، مقاومت را تقویت کرده و موجب استحکام اراده مقاومین در فرایند نابودی دشمن صهیونیستی خواهد گشت. بی شک جمهوری اسلامی ایران که هنوز داغ فراق شهید قدس (سردار سلیمانی) را که میهمان دولت و ملت عراق بود فراموش نکرده است، اینک خود داغدار مهمانی است که در قلب تهران به دست دشمن صهیونیستی ترور و شهید شده است.

 

دشمنان ملت فلسطین و محور مقاومت باید نگران باشند و از پاسخی که دور نیست، بترسند خصوصا که راهبرد ایران در مقابل تهدیدات علیه منافع و امنیت ملی و امنیتی پس از شهادت شهید سلیمانی تغییر کرده است. عین الاسد و عملیات وعده صادق تجربه قابل تکراری است که البته با ابعاد وسیعتر مجددا اتفاق خواهد افتاد. 

 

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی ، شهادت مجاهد خستگی ناپدیر شهید اسماعیل هنیه (ابوالعبد) رییس دفتر سیاسی حماس را به محضر مقام معطم رهبری ملت بزرگ فلسطین و ایران و همه مجاهدان طریق قدس و خانواده شهید تسلیت عرض کرده و حشر با شهدای بزرگ اسلام را برای ایشان مسئلت دارم.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

میثم امرودی

دبیرکل مجمع فعالان و سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین

 

انتهای پیام/م.د/24

نظر شما