شناسهٔ خبر: 67976557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهادت هنیه ثلمه جبران ناپذیری برای جبهه مقاومت است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: شهادت اسماعیل هنیه ثلمه جبران ناپذیری برای جبهه مقاومت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش اظهار داشت: رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و ایادی‌اش بامداد امروز در یک اقدام جنایتکارانه و ضد حقوق بشری محل اسکان اسماعیل هنیه در تهران را مورد اصابت قرار داد و آنها را به شهادت رساند.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ رژیم جعلی اسرائیل پر از این جنایت‌ها است، عنوان کرد: این رژیم کودک‌کش روزهای گذشته در لبنان دست به چنین حرکت مذبوحانه ای زد و با نقص قوانین حقوق بشر زنان و کودکان زیادی را در غزه به شهادت رساند.

احمدزاده ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی با بیان اینکه شهادت این شخصیت بزرگ، خللی در جبهه مقاومت و مقاومت ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد، افزود: مردم در تمام جهان علیه اسرائیل قیام کردند و این جنایت ها در دنیا محکوم است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهید هنیه از یاران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ماه‌های گذشته تعداد زیادی از فرزندان و نوه‌های خود را در اقدامات جنایتکارانه اسرائیل از دست داد.

احمدزاده بیان کرد: با رفتن این مرد بزرگ جبهه مقاومت استوارتر خواهد بود و به فضل الهی انتقام این حرکت تروریستی از رژیم جعلی اسرائیل گرفته خواهد شد و البته از دست دادن یکی از رهبران خوب جبهه مقاومت ثلمه جبران ناپذیری بوده و حق این مرد بزرگ شهادت بود و به خیل عظیم شهدای محور مقاومت پیوست.

وی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به جبهه مقاومت، مردم فلسطین، مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداوند با شهادت مردان بزرگی مانند شهید سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه به آنها عزت می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما