شناسهٔ خبر: 67976515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

چرخش ناگهانی رئال: بمب‌های جدید کنسل شد

کارلو آنجلوتی در نهایت تصمیم رئیس بزرگ را قبول کرد و رئال تنها با دو بازیکن جدید وارد فصلی جهنمی خواهد شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی دیشب گفت که تیم کامل است و رئال خرید دیگری نخواهد داشت. اگرچه ظاهرا یک فرصت می‌تواند در را به روی یک مدافع میانی باز کند. رئال مادرید در شیکاگو و همچنان پشت صحنه کار می‌کند. در ایالات متحده رئال خود را از نظر فیزیکی و تاکتیکی برای یک فصل دشوار مهیا خواهد کرد، ضمن اینکه در پس زمینه با آرامش اما بدون مکث نقشه راه خود را در نقل و انتقالات ادامه می‌دهد.

یورو برنامه‌ها را به هم زد

برای انتقال دیویس در سال 2025 قبلاً توافق شده اما در مورد یک مدافع میانی، کار دشوارتر است و به یکباره همه چیز پیچیده شد. تا دو هفته پیش همه چیز به لنی یورو ختم می‌شد، اما او یونایتد را انتخاب کرد. تصمیمی که رئال را مجبور می‌کند به دنبال یک یوروی جدید باید که حداقل در این بازار پیدا نمی‌شود.

ناچو عازم عربستان شده است، آلابا در 32 سالگی و پس از (احتمالا) 11 ماه دوری به دلیل مصدومیت رباط صلیبی خود بازخواهد گشت و رودیگر، اگرچه خطاناپذیر است، اما 31 سال دارد. این یک واقعیت تغییرناپذیر است. میلیتائو نیز بعد از بازگشت از مصدومیت طولانی هنوز روی فرم نیست و با همه اینها کارلتو پایان انتقالات را اعلام کرد.

فقط یک فرصت استثنایی در بازار می‌تواند درها را باز کند. پرونده لاپورت، گزینه‌ای که آنچلوتی را اغوا می‌کرد نیز بسته شده است. مشکل، درخواست مالی بالای النصر بود. رئال مادرید خوشحال می‌شد که آیمریک را به فهرست خود اضافه کند، اما با کارت بازیکن آزاد زیر بغل اما در عربستان پس از پرداخت 27 میلیون یورو در تابستان گذشته، کسی مایل به فسخ قرارداد نبود.

رئال روی یورو مدت‌ها کار کرده بود و این مدافع 18 ساله فرانسوی را به عنوان یک فوتبالیست با پتانسیل متفاوت می‌دانست. درست مثل آردا گولر، اندریک، وینیسیوس و سال‌ها دورتر، رافا واران اما رئال حاضر نشد 70 میلیون یورو برای بازیکنی هزینه کند که یک سال از قراردادش باقیمانده بود. در نهایت رئال بدون مدافع جدید ماند.

عملیات ماستانتونو

رئال نام یک بازیکن آرژانتینی را با قلم قرمز مشخص کرده است. فرانکو ماستانتونو، در 16 سالگی، الماس بعدی در رادار است. ریورپلاته در ماه مارس بند فسخ او را به 45 میلیون یورو رساندند، اما سانتیاگو سولاری، حامی بزرگ این هافبک بازیساز که روابط عالی با مدیران ریور دارد، می‌خواهد این رقم را کاهش دهد. رئال فقط 25 میلیون یورو برای ماستانتونو خواهد داد. مبلغی که می‌تواند افزایش یابد، اما نه خیلی زیاد. انتقالی شبیه به اندریک که اگر انجام شود برای تابستان بعد خواهد بود. او پاسپورت اروپایی دارد و در 17 سالگی نیز می‌تواند برای رئال بازی کند.

مدافعان کناری

گزینه برایی تقویت جناح چپ مشخص‌تر است. آلفونسو دیویس شماره سه رئال در سال 2025 خواهد بود. ناسازگاری بایرن در قبال فروش او و تمایل این فوتبالیست به پوشیدن پیراهن رئال، کارها را انجام داده است. برای جذب دیویس رئال عجله‌ای ندارد و اعتماد آنچلوتی به فرلاند مندی، که تمدیدش در حال انجام است، در این قضیه نقش مهمی داشت.

در حالی که در انگلیس، هیاهو و شایعه انتقال ترنت الکساندر آرنولد در حال افزایش است، رئال حداقل امسال به جذب او تمایلی ندارد، 2025؟ شاید. رئال با کارواخال (32 ساله) و لوکاس (33) فعلا سمت راستش را بیمه کرده است.

 

نظر شما