شناسهٔ خبر: 67975904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کمیته امداد شهرستان جاسک:

۹۰ دستگاه کولر گازی در مناطق محروم جاسک توزیع شد

بندرعباس-مدیر کمیته امداد شهرستان جاسک از توزیع ۹۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاسک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی در خصوص توزیع کولر گازی بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد اظهار کرد: با شروع فصل تابستان و گرما تأمین لوازم سرمایشی زندگی برای خانواده‌ها و به خصوص کولرگازی امری ضروری است که بسیاری از مددجویان نیازمند توانایی تأمین آن را ندارد و کمیته امداد نیز در همین راستا تلاش می‌کند تا با هم افزایی و مشارکت خیرین و ارگان‌های مختلف بخشی از این نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت را مرتفع شود.

ابراهیمی گفت: کمیته امداد جاسک با هم افزایی و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان تعداد ۹۰ دستگاه کولر گازی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد در شهرستان جاسک توزیع کرده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ارزش هر دستگاه کولرگازی توزیع شده ۲۰ میلیون تومان بوده است، افزود: در مجموع برای تهیه این کولرها اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان جاسک خاطر نشان کرد: خانواده‌های نیازمند به لوازم سرمایشی توسط مددکاران شناسایی و نیازهای ضروری آنان در سامانه هوشمند کمیته امداد ثبت می‌شود و پس از تأمین اعتبار مورد نیاز، لوازم سرمایشی مددجویان که نیازمندی آنان از قبل مشخص شده، تأمین و به این عزیزان اهدا شده است.

نظر شما