شناسهٔ خبر: 67975136 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

واکنش خانواده شهید سلیمانی به ترور هنیه/ایران خوان‌خواهی مهمانش را عملی می‌کند

اقتصادنیوز: خانواده شهید سردار قاسم سلیمانی در پیامی ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در این پیام آمده است:  «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ . بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی مرتکب جنایت شد و میهمان عزیز ملت ایران، قهرمان امت اسلام جناب آقای «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی حماس را که عمر شریفش برای پیروزی ملت مظلوم فلسطین وقف بود، در تهران به شهادت رساند و امت اسلام و جبهۀ مقاومت را داغ‌دار کرد.

️شهید اسماعیل هنیه در همهٔ حوادث تلخ و شیرین، دوستی وفادار برای ملت ایران بود؛ حضور تاریخی او در مراسم تشییع شهید سلیمانی و اعطای لقب «شهیدالقدس» به ایشان، گواه عمق این دوستی است. ملت ایران خون‌خواهی دوست و مهمان عزیزش را وظیفهٔ ملی و انسانی خود می‌داند که ان‌شاءالله آن را عملی خواهد کرد.

️خانوادهٔ شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهادت این مجاهد بزرگ قدس شریف را به همهٔ حامیان مقاومت به ویژه ملت مظلوم فلسطین و خانوادهٔ محترم شهید هنیه تسلیت عرض نموده و زندگی ابدی ایشان را در سایۀ رحمت نبیّ مکرّم اسلام محمّد  مصطفی از درگاه احدیت خواستار است.»


خبر مرتبط
واکنش آمریکا به ترور اسماعیل هنیه/بی‌خبر بودیم

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که واشنگتن از ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران مطلع نبوده و هیچ دخالتی هم در آن نداشت.

نظر شما