شناسهٔ خبر: 67974454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه میانه:

آمریکا و ناتو عامل تمام ناامنی های منطقه ای و بین المللی هستند

تبریز-امام جمعه شهرستان میانه گفت: آمریکا و ناتو عامل تمام بی ثباتی ها و ناامنی های منطقه ای و بین المللی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید رشادی ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی میانه با اشاره به اقدام تروریستی بامداد امروز در تهران و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: این چهره بین المللی نقشی اساسی در مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران غاصب داشت و آمران و عاملان این اقدام باید شناسایی و با شدت پاسخ اقدام خود را برای اولین و آخرین بار بگیرند.

وی ادامه داد: که یکی از ابعاد این اقدام تروریستی ناامن نشان دادن ایران و زیر سوال بردن آن در مجامع بین المللی به بهانه‌های امنیتی است و از مسئولان امنیتی انتظار می‌رود با پیگیری و بررسی همه ابعاد این اقدام تروریستی نسبت به پاسخ جدی به آن اقدام کنند.

امام جمعه میانه خاطر نشان شد: البته باید توجه داشت که عامل همه این بی ثباتی‌ها و ناامنی‌های منطقه‌ای و بین المللی در یک کلمه آمریکا و ناتو است و جنایات رژیم بی اختیار صهیونیستی نیز تنها با چراغ سبز و حمایت بی چون و چرای آمریکا و ناتو اتفاق می‌افتاد.

وی با تاکید بر قطع رابطه کشورهای اسلامی با حامی تمام رژیم‌های جنایت کار دنیا خاطر نشان شد: معنی ندارد مقر سازمان ملل در کشوری باشد که خود عامل اصلی همه منازعات و جنایات بین المللی است و بر همین اساس کشورهای اسلامی باید تکلیف خود را در تعامل و ارتباط با چنین کشورهای مستبدی مشخص کنند چون در حالی که این دشمنان در همه ابعاد در کشورهای اسلامی نفوذ کرده اند، این کشورها همچنان بر ارتباط با آمریکا و متحدانش مسر هستند.

حجت الاسلام رشادی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تسهیل امور مردم در ادارات و سازمان‌ها گفت: پذیرفتنی نیست که مسئولان و مدیران خاطی با حواله کردن امور مردم به فرماندار و امام جمعه با بهانه‌های واهی و گاه حزب گرایی به وجهه نظام و انقلاب ضربه بزنند.

امام جمعه میانه تصریح کرد: باید از مسئولانی نیز که شبانه روز به دنبال خدمت به مردم هستند، تجلیل و تقدیر کرد و مسئولان باید بدانند که صندلی آنها بر روی خون شهدا قرار دارد و امام راحل (ره) برای این انقلاب نکردند که مردم به واسطه حزب گرایی و برخی بهانه‌های ابتدایی مردم را سرگردان کنند.

نظر شما