شناسهٔ خبر: 67974009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

رهن کامل یک واحد آپارتمانی در کرج چه قدر آب می‌خورد؟+ جدول رهن کامل یک واحد آپارتمانی در کرج چه قدر آب می‌خورد؟+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، یک واسطه‌گر ملکی در شمال کرج با اشاره به افزایش 40 تا 50 درصدی رهن و اجاره نسبت به سال گذشته می‌گوید:در محله‌های شمالی این شهر، معمولا برای رهن هر واحد، یک ششم الی یک هفتم ارزش آن تعیین می‌کنند؛ برای مثال، اگر ملکی ارزش آن 6 میلیارد است، یک میلیارد تومان رهن

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، یک واسطه‌گر ملکی در شمال کرج با اشاره به افزایش 40 تا 50 درصدی رهن و اجاره نسبت به سال گذشته می‌گوید:در محله‌های شمالی این شهر، معمولا برای رهن هر واحد، یک ششم الی یک هفتم ارزش آن تعیین می‌کنند؛ برای مثال، اگر ملکی ارزش آن 6 میلیارد است، یک میلیارد تومان رهن کامل آن ملک است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد 70 تا 80 متری در کرج، دست‌کم باید بودجه‌ای معادل 200 الی 300 میلیون تومان در نظر داشت. اگر امکاناتی همچون پارکینگ و انباری نیز به آن اضافه شود، این رقم به حدود 500 الی 600 میلیون تومان می‌رسد.

رهن کامل آپارتمانی 165 متری و 15 سال ساخت و با امکانات در محله جهان شهر، یک میلیارد و 800 میلیون تومان و در محله گوهردشت، رهن کامل آپارتمانی 115 متری و 18 سال ساخت، 800 میلیون تومان است.

خبر مرتبط
وام ودیعه مسکن برای تهرانی چقدر است؟
وام ودیعه مسکن برای تهرانی چقدر است؟

اقتصادنیوز: مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران بانک ها ملزم به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در تهران تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هستند.

رهن کامل واحدی 77 متری، 13 سال ساخت و با امکانات، در محله شاهین ویلا، 450 میلیون تومان است؛ و در محله باغستان، رهن کامل واحدی 80 متری و 13 سال ساخت و با امکانات، 600 میلیون تومان است.

کرج اجاره

همچنین بخوانید
  • گردن مستاجران زیر تیغ مالکان /قیمت ها سرسام آور شد
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در مینی سیتی تهران 2 اردیبهشت + جدول
  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه چهاردانگه چقدر است؟ +جدول
  • نرخ اجاره ساعتی آپارتمان در تهران چقدر است؟

منبع: eghtesadnews-663260

نظر شما