شناسهٔ خبر: 67974006 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صدایی طبیعی و شفاف با میکروفون هالی لند M۲

اگر تمایلی به استفاده از میکروفون های یقه ای با سیم ندارید، یا اگر دوست ندارید از میکروفون های یقه ای بی سیم بزرگ استفاده کنید، توصیه ما به شما میکروفون هالی لند M۲ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تا به حال شده هنگام برداشت یک ویدئو میکروفون یقه‌ای شما شل یا از لباستان جدا شود؟ یا قصد داشته‌اید یک مصاحبه حرفه‌ای ضبط کنید اما کابل میکروفون جلوه بصری ویدئو را بهم ریخته باشد؟ به نظرتان اندازه میکروفون یقه‌ای شما بزرگ است و زیادی به چشم می‌آید؟ این اتفاقات هنگام کار با میکروفون‌های یقه‌ای اجتناب‌ناپذیر است، اما استفاده از میکروفون‌های یقه‌ای با کیفیت تا حدود زیادی مانع بروز این مشکلات می‌شود. امروز قصد داریم یک میکروفون یقه‌ای خوب و جدید برای تولید محتوا یعنی میکروفون هالی لند M۲ را به شما معرفی کنیم.

اگر تمایلی به استفاده از میکروفون‌های یقه‌ای با سیم ندارید، یا اگر دوست ندارید از میکروفون‌های یقه‌ای بی سیم بزرگ استفاده کنید، توصیه ما به شما میکروفون هالی لند M۲ است. این میکروفون با سایز کوچک و وزن بسیار کم، کوچک‌ترین مینی میکروفون یقه‌ای موجود در بازار است. میکروفون Hollyland Lark M۲ به‌راحتی و سریع روی لباس نصب شده، یقه لباس را نمی‌کشد و وزن آن هنگام ضبط‌های طولانی ایجاد سنگینی نمی‌کند.

میکروفون هالی لند M۲، کوچک‌ترین میکروفون بی سیم بازار

میکروفون Lark M۲ شرکت Hollyland یک سیستم بی سیم نوآورانه بسیار جمع‌وجور و سبک است، به‌طوری که می‌توانید آن را روی لباس خود نصب کرده و حضورش را فراموش کنید. این ویژگی برای بلاگرها، یوتیوبرها و هر تولید کننده محتوایی که به یک میکروفون یقه‌ای قابل‌اعتماد نیاز دارد، عالی است.

میکروفون هالی لند Lark M۲ اگرچه کوچک اما قدرتمند است و کیفیت صدای بالایی دارد. عمر باتری آن طولانی است و با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دوربین‌ها سازگار است. این سیستم در چهار مدل مختلف عرضه می‌شود، بنابراین می‌توانید نسخه‌ای را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با نیازها و بودجه شما باشد. به‌طور خلاصه میکروفون یقه‌ای بی سیم Hollyland Lark M۲ تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند و فراتر از آن، تجربه‌ای متفاوت از ضبط صدا را برایتان رقم خواهد زد.

مزایای خرید میکروفون هالی لند M۲

سبک و کوچک

کیفیت صدای استودیویی

برد بی سیم بالا

عمر باتری طولانی

حذف نویز هوشمند

سازگاری گسترده

مقرون به‌صرفه

صدایی طبیعی و شفاف با میکروفون هالی لند M۲

ویژگی‌ها و قابلیت‌های میکروفون هالی لند M۲

اگر به‌دنبال یک میکروفون یقه‌ای بی سیم هستید که عملکردی خوب، کیفیت صدایی عالی و قیمتی مناسب را یکجا ارائه دهد، Hollyland Lark M۲ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. این میکروفون هالی لند به شما کمک می‌کند تا کیفیت صدای خود را به سطحی حرفه‌ای ارتقا داده و مخاطبان خود را مجذوب کنید.

سبک، کوچک و قدرتمند

با وزن تنها ۹ گرم، Lark M۲ سبک‌ترین میکروفون یقه‌ای موجود در بازار است که به‌گزینه‌ای ایده‌آل برای فیلمسازان، مستندسازان، بلاگرها و گزارشگران تبدیل شده است. این میکروفون با طراحی جمع‌وجور و ظریف خود، به‌آسانی روی یقه لباس شما نصب شده یا حتی در زیر یقه پنهان می‌شود و بدون هیچ‌گونه مزاحمتی، صدایتان را با کیفیت استودیویی ضبط می‌کند.

صدایی شفاف و بدون نویز

میکروفون هالی لند M۲ از فناوری انتقال سیگنال ۲.۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد و قادر است تا فاصله ۲۰۰ متری بدون افت کیفیت، صدا را منتقل کند. همچنین، فناوری حذف نویز هوشمند (ENC) به کار رفته در این میکروفون، تا حد خوبی نویزهای محیطی را از بین می‌برد و صدایی شفاف و واضح به شما ارائه می‌دهد.

عمر باتری فوق‌العاده

تنها با یک بار شارژ کامل، می‌توانید تا ۱۰ ساعت بی‌وقفه از میکروفون هالی لند استفاده کنید. کیس شارژ این مدل می‌تواند تا ۳ بار سیستم بی سیم شما را شارژ کند (طول عمر ۴۰ ساعت). بنابراین برای ضبط‌های طولانی دغدغه‌ای بابت تمام شدن شارژ میکروفون نخواهید داشت. در نسخه‌های موبایل کیس شارژ ۲ بار شارژ و ۳۰ ساعت ضبط مداوم را امکان‌پذیر می‌کند.

سازگاری گسترده

میکروفون هالی لند M۲ یک مدل همه‌کاره است و با انواع دستگاه‌های ضبط صدا از جمله دوربین‌های DSLR و Mirrorless، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها سازگاری دارد.

نسخه‌های مختلف برای نیازهای مختلف

سیستم یقه‌ای بی سیم Hollyland LARK M۲ با هدف پوشش دادن نیازهای کاربران گوناگون در ۴ مدل مختلف عرضه می‌شود. شما می‌توانید بسته به دستگاه ضبط، بودجه و نیازهای خود مدل مناسب را انتخاب نمایید.

نسخه ترکیبی (Combo) برای اتصال به انواع دستگاه‌های ضبط صدا

نسخه دوربین برای دوربین‌ها و دستگاه‌های دارای جک ۳.۵ میلی‌متری

نسخه موبایل (USB-C) برای گوشی‌های اندروید، گوشی‌های آیفون ۱۵ و کامپیوترها

نسخه موبایل (Lightning) برای گوشی‌های آیفون ۱۴ و پایین‌تر و تبلت‌های iOS

صدایی طبیعی و شفاف با میکروفون هالی لند M۲

تنوع روش‌های نصب

یکی از ویژگی‌های جالب میکروفون هالی لند M۲ که از آن یک میکروفون یقه‌ای ایده‌آل برای تولید محتوا، بلاگری و یوتیوبری ساخته است، تنوع روش‌های نصب این مدل است. شما می‌توانید میکروفون یقه‌ای Lark M۲ را از طریق گیره به یقه لباس متصل نمایید، یا آن را با استفاده از گیره مغناطیسی روی هر قسمت از لباس قرار داده یا مانند گردن آویز از گردن بیاویزید. به این منظور یک گردنبند همراه محصول عرضه می‌شود.

روی فرستنده اغلب میکروفون‌های یقه‌ای بیسیم لوگوی شرکت سازنده به چشم می‌خورد. ممکن است برخی کاربران از این موضوع رضایت نداشته باشند. به همین دلیل تعدادی برچسب (استیکر) تک رنگ یا با طرح ایموجی‌های جالب برای چسباندن روی فرستنده میکروفون هالی لند M۲ در نظر گرفته شده که همراه آن عرضه می‌شود. افراد می‌توانند بسته به سلیقه شخصی خود از این برچسب‌ها استفاده نمایند.

میکروفون یقه‌ای هالی لند LARK M۲ برای چه کاربرانی مناسب است؟

به‌طور کلی، Hollyland Lark M۲ به‌علت قابلیت حمل، عمر باتری طولانی، کیفیت صدای واضح و طرز کار آسان گزینه‌ای مناسب برای تولیدکنندگان محتوا، بلاگرها و یوتیوبرهایی به شمار می‌رود که خواهان ارتقای کیفیت صوتی تولیدات خود هستند.

این میکروفون یقه‌ای بی سیم کوچک برای کاربران گوناگون انتخابی خوب و کارآمد است، مانند:

تولیدکنندگان محتوا: این میکروفون برای تولید محتوای ویدیویی و صوتی با کیفیت بالا ایده‌آل است.

خبرنگاران و گزارشگران: میکروفون هالی لند M۲ برای ضبط مصاحبه‌ها و گزارش‌های خبری سریع و به‌راحتی نصب می‌شود.

مدرسین و معلمان: این میکروفون بی سیم کوچک برای ضبط ویدیوهای آموزشی آنلاین گزینه‌ای مناسب است.

مربیان و ورزشکاران: میکروفون Lark M۲ امکان تحرک بالایی برای ضبط ویدیوهای ورزشی فراهم می‌کند.

میکروفون هالی لند Lark M۲ را از کجا بخریم؟

دیجی صدا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی با سابقه و معتبر است که نمایندگی هالی لند در ایران بوده و عرضه و فروش محصولات این شرکت از جمله انواع میکروفون بی سیم هالی لند را برعهده دارد. شما با مراجعه به سایت دیجی صدا می‌توانید بررسی کامل تمام مدل‌های میکروفون Lark M۲ را مطالعه نمایید. ضمن اینکه امکان تست حضوری و ارزیابی میکروفون‌ها پیش از خرید نیز برای شما فراهم است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما