شناسهٔ خبر: 67973005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

برقراری و تداوم پرواز خارجی ضرورت و نیاز کرمان است

محمد شجاعی

استاندار کرمان در جلسه هماهنگی انجام اولین پرواز خارجی فرودگاه کرمان گفت: برقراری پرواز خارجی کرمان مسیری در اتصال کرمان به کریدور پروازهای بین‌المللی و جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، محمدمهدی فداکار ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در جلسه هماهنگی انجام پرواز کرمان دبی گفت: همه استان کرمان از دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و بخش خصوصی پای‌کار انجام و تداوم برقراری پرواز خارجی به فرودگاه کرمان هستند.

استاندار کرمان افزود: در کنار لحاظ کردن ضرورت‌های اداری و امنیتی در بخش اجرایی پیگیر استمرار انجام این پرواز بوده و با برجسته کردن مزایای پرواز کرمان به دبی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی گسترده و مناسب در استان‌های همجوار می‌توان در تداوم انجام این پرواز کمک شایانی کرد.

او اظهار کرد: همکاری شهرداری کرمان و شهرستان‌های استان در کنار بخش خصوصی موتور محرک روند ادامه این پرواز است و بخش دولتی فراهم کننده زیر ساخت و پیگیر چالش‌ها بوده و بخش خصوصی باید با محور تعریف تورهای گردشگری ورودی به ادامه برقراری پرواز خارجی کرمان کمک کند.

برقراری و تداوم پرواز خارجی ضرورت و نیاز کرمان است

انجام کار جدید به سبک روز دنیا در حوزه گردشگری کرمان لازم است

سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان در خصوص برقراری پرواز کرمان به دبی گفت: بعد از سال‌ها تلاش موثر دولت در کنار همراهی ارکان امنیتی، اجرایی و بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی کرمان امروز شاهد به ثمر رسیدن برقراری پرواز خارجی فرودگاه کرمان بوده و نظر به ظرفیت بالای استان در بخش میراث‌فرهنگی، جاذبه‌های گردشگری و تنوع صنایع‌دستی و فعالیت ۱۴۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، شکل گرفتن گفتگو تخصصی حول تداوم پرواز کرمان به دبی کمک کننده است.

او افزود: انجام کار جدید به سبک روز دنیا در حوزه گردشگری و معرفی جذابیت‌ها و قابلیت‌های کرمان در استمرار برقراری پرواز خارجی فرودگاه کرمان اثرگذار است.

شاهرخی در ادامه اظهار کرد: برقرار شدن این پرواز کرمان را از بن‌بست پروازهای بین‌المللی خارج کرده و همراهی شرکت‌های معدنی و صنعتی استان در ابتدای آغاز انجام این پرواز در کنار فعالیت تبلیغات محیطی شهری و رسانه‌ای به کمک شهرداری‌ها و صداو سیمای مرکز کرمان کمک بسزایی در ادامه روند انجام پرواز کرمان به دبی و حرکت به‌سوی افزایش پروازهای خارجی کرمان است.

انتهای پیام/

نظر شما