شناسهٔ خبر: 67972604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره اوزان و مقیاس‌های استاندارد کردستان:

آزمون صحت عملکرد باسکول ۶۶ مرکز خرید گندم در کردستان انجام شد

سنندج_رییس اداره اوزان و مقیاس‌های استاندارد کردستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۶ مرکز خرید گندم در استان کردستان تحت آزمون صحت عملکرد باسکول قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شیخ احمدی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان از اجرای طرح آزمون صحت عملکرد باسکول‌های مراکز خرید گندم در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۶ مرکز خرید گندم در سراسر استان تحت این طرح قرار گرفته و صحت عملکرد باسکول‌های آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

شیخ احمدی هدف از اجرای این طرح را حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان عنوان کرد و افزود: باسکول‌ها نقشی کلیدی در فرآیند خرید و فروش گندم ایفا می‌کنند و دقت و صحت عملکرد آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در این طرح، کارشناسان این اداره‌کل و شرکت‌های بازرسی با حضور در مراکز خرید گندم، با استفاده از تجهیزات تخصصی، صحت عملکرد باسکول‌ها را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

رئیس اداره اوزان و مقیاس‌های استاندارد کردستان در ادامه به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و اظهار داشت: در این طرح، کارشناسان استاندارد ابتدا باسکول‌ها را از نظر ظاهری و فنی مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس با استفاده از وزنه‌های استاندارد، دقت و صحت عملکرد آنها را اندازه‌گیری می‌کنند.

نظر شما