شناسهٔ خبر: 67972193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح پروژه‌های ورزشی با قدمت ۲۰ سال در استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی با قدمت ۱۵ تا ۲۰ ساله مانند زمین چمن بزرگ شهر زاویه و کارچان به مرحله افتتاح رسید و مردم طعم خوش خدمت را چشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مسعود پیرایش پیش از ظهر امروز در آئین دومین تجلیل از هیأت‌های ورزشی استان مرکزی با اشاره به کارنامه درخشان حوزه ورزش و جوانان استان در دولت سیزدهم اظهار داشت: با حمایت‌های بی‌دریغ مجموعه مدیریتی استان مرکزی و در راس آن استاندار مرکزی در دولت سیزدهم، پروژه‌های عمرانی که بعضاً به مطالبات مردم تبدیل شده بود سرعت پیشرفت بالایی گرفت، برخی از پروژه‌های عمرانی با قدمت 15 تا 20 ساله مانند زمین چمن بزرگ شهر زاویه و کارچان به مرحله افتتاح رسید و مردم طعم خوش خدمت را چشیدند.

وی افزود: حدود 18 پروژه عمرانی در حوزه ورزش وجود دارد که مرحله ساخت آنها به اتمام رسیده، اما به دلیل مشغله کاری فرصت افتتاح پیش نیامده است، عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حوزه عمرانی دو برابر استاندارد کشور بود که نشان‌دهنده کار جهادی در این مجموعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به صعود رتبه هندبال استان از رتبه 21 سال در 1401 به رتبه 10 در سال 1402،  تصریح کرد: در حوزه ورزش همگانی خوشبختانه شاهد رشد خوبی هستیم، طبق نامه عالی مقام وزارت آمار ورزشکاران سازمان یافته استان‌ مرکزی در سال گذشته 14 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته و استان به رتبه ششم کشوری صعود کرد. رتبه صعود کرده است.

پیرایش ادامه داد: در حوزه ورزش قهرمانی مدال‌های رنگارنگ برای استان مرکزی کسب شد و با ارزش‌ترین مدال توسط ورزشکاران پرتلاش رسولی و میرزاخانی از نقاط محروم استان کسب شد. در حوزه حرفه‌ای گرچه سیاست دولت و ووزارت ورزش و جوانان تصدی تیم در حوزه ورزش حرفه‌ای نیست اما تلاش استان بر این بود شرایط را برای ورزشکاران فراهم کنیم، در این راستا با ترک تشریفات سالن‌های ورزشی در اختیار  تیم سن ایچ ساوه، تیم بسکتبال نبوغ و تیم فوتسال آلومینیوم قرار گرفت تا شرایط خود را حفظ کنند.
 
وی برگزاری 32 مجمع‌ ورزشی در استان مرکزی را از دیگر در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی برای نخستین بار، احداث خوابگاه بانوان برای میزبانی مسابقات،  تجلیل از ورزشکاران، مدال‌آوران و هیأت‌های ورزشی، برنامه ارزیابی از عملکردهای هیأت‌های ورزشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان مرکزی است.

انتهای پیام/711/

نظر شما