شناسهٔ خبر: 67970597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

‌بهداد سلیمی: وزنه برداران‌مان آمادگی صد درصد دارند/ اگر روزشان باشد با مدال برمی‌گردند

بهداد سلیمی در مراسم بدرقه ملی پوشان وزنه بردار المپیکی از وضعیت آمادگی آنها صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

بهداد سلیمی‌وزنه بردار سابق کشورمان و قهرمان المپیک در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی وزنه برداری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شما مدال آور المپیک بودید و این وضعیت را تجربه کردید، وضعیت را چطور می‌بینید؟ به نظر شما تیم ملی آماده این میدان سخت هست؟

من در دو سه جلسه تمرین بچه‌ها که بودم شرایطشان بسیار خوب است. فکر می‌کنم نزدیک به صد درصد آمادگیشان را دارند و اگر اتفاق خاصی نیفتد هر دو می‌توانند دست پر برگردند.

هر دو ورزشکار ما عنوان دار جهانی و المپیکند، علی داوودی نقره المپیک دارد، مصطفی جوادی مدال طلای جهانی دارد، علی رغم اینکه جوانند اما با تجربه اند و اگر روزشان باشد هر دو با دست پر برمی‌گردند.

به وزنه برداری که نگاه می‌کنیم از رئیسش که آقای انوشیروانی است و نایب رئیسش که آقای رضازاده هستند، از سرمربی تا کادرفنی همه سابقه کسب مدال دارند، فکر می‌کنید چقدر به کاروان وزنه برداری در المپیک کمک می‌کند؟

قطعا خیلی می‌تواند کمک کند، همه ما تجربه حضور و مدال آوری در المپیک را داریم و هرکدام از می‌تواند تجربیاتش را منتقل کند به ورزشکارانمان و می‌تواند خیلی کمک کند و من به شخصه امیدوارم این تجربه به کار وزنه برداران بیاید که بتوانیم با دو مدال خوش رنگ صحنه مسابقات را ترک کنیم.

نظر شما