شناسهٔ خبر: 67969684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آنچلوتی تایید کرد: رئال دیگر بازیکن نمی‌خرد!

کارلو آنچلوتی می‌گوید فهرست رئال مادرید برای فصل آینده بسته شده است و آنها بازیکن جدیدی به خدمت نخواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چند سال اخیر و به واسطه قراردادهای تجاری و تبلیغاتی برای برگزاری تور پیش فصل را یک کشور آمریکا می‌شود و امسال هم به همراه تعدادی از ستاره‌هایش و همچنین اعضای کادر فنی و مدیران به اورلاندو سفر کرده است تا چند بازی دوستانه را برگزار کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در اولین دیدار دوستانه‌ای که قرار است در خاک آمریکا برگزار کنند از ساعت چهار صبح فردا به وقت ایران روبروی میلان به میدان خواهند رفت و این مربی ایتالیایی ساعتی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد.

شرایط پیش فصل: شرایط کمی غیرعادی بوده چون بازیکنان کم‌کم در حال برگشت هستند. توانستیم شرایط بازیکنانی که از آکادمی به جمع ما ملحق شدند را به خوبی ارزیابی کنیم. همه چیز به خوبی پیش رفته و آنها در شرایط خوبی هستند. بازیکنان در حالی به جمع ما اضافه می‌شوند که کاملا آماده هستند.

نگرانی جدی فعلی: نگرانی خاصی ندارم چون ما بازیکنان خوبی در همه پست‌ها داریم. کیلیان امباپه به جمع ما اضافه شده که بازیکن بسیار خوب است و همان‌طور که گفته بودم، زمان کمی برای آماده سازی در دیدارهای اول داریم اما بازیکنان با آمادگی کامل به اردو اضافه شده‌اند. آنها برنامه‌ای دارند که ۱۵ روز پیش از حضورشان در تمرینات آغاز می‌شود.

جذب مدافع میانی: پرونده خریدها بسته شده است. وایخو برگشته و آلابا در حال طی کردن روند درمانش است. بازیکنان آکادمی هم بسیار با کیفیت هستند. فکر نمی‌کنم جدایی دیگری هم در کار باشد. هیچکس نمی‌خواهد جدا شود. ما تیم بسیار خوبی داریم.

تغییر سیستم: اگر بتوانیم خیلی زود به نیمه زمین حریف برسیم، مسلما می‌توانیم شانس‌های بیشتری خلق کنیم و آنها را به دردسر بیندازیم. بلینگام کجا بازی خواهد کرد؟ هر چقدر که به محوطه جریمه نزدیک‌تر باشد بهتر است. ما مودریچ، شوامنی و والورده را داریم... ایده دفاعی خوبی داریم و کاری که سال گذشته انجام دادیم را تکرار خواهیم کرد.

جلسات اولیه تمرین اندریک: او بسیار جوان و قدرتمند و سریع است. انتظار زیادی از او ندارم چون باید این را به خاطر داشته باشیم که حالا بسیار هیجان زده است. فردا قرار است یک نیمه بازی کند. از این که او را در کنار خودمان داریم بسیار خوشحال هستیم.

2029287

درگیری اندریک و رودیگر: اتفاقی رخ نداد. نمی‌دانم که رودیگر حرفی به او زد یا نه. رودیگر واقعا بازیکنی فوق العاده و یک هم تیمی عالی است. مطمئنم از اندریک استقبال می‌کند.

بازی در بالاترین سطح: موارد زیادی لازم است تا بتوانید همیشه در بالاترین سطح بازی کنید. من باور دارم که این باشگاه می‌تواند پروژه خوبی را به لطف مدیران پیش ببرد. رئیس و مدیر باشگاه این توانایی را دارند که تیمی فوق العاده در طول زمان بسازند. این دلیل کلیدی برای تبدیل شدن رئال مادرید به بهترین تیم دنیاست.

پیشرفت تیم در مقایسه با فصل قبل: فصل قبل فوق العاده بود. ما روحیه تیمی خوبی برای غلبه بر مصدومیت‌ها ایجاد کردیم. این اتفاقات باعث شد که روحیه تیمی بالا برود. همه بازیکنانی که حتی در ترکیب اصلی حضور نداشتند هم از بازیکنان دیگر حمایت می‌کردند.

سازگاری سیستم با حضور امباپه: فکر می‌کنم سیستمی که قرار است به کار بگیریم ۳-۳-۴ یا ۲-۴-۴ باشد. مهم نیست. ما سال قبل هم این کار را کردیم. منابع لازم برای بازی به سبک‌های مختلف را داریم.

۷۲ بازی در فصل در صورت ادامه حضور در تمامی جام‌ها: این فصل می‌تواند بسیار طولانی باشد و امیدوارم که همین اتفاق هم بیفتد. این چیزی است که در شروع فصل می‌خواهیم و دوست داریم که در همه جام‌ها مدعی باشیم. برنامه فیزیکی خاصی نداریم، چون اگر قرار است در همه جام‌ها به میدان برویم شرایط بسیار پیچیده خواهد شد. فکر می‌کنم که در پایان فصل در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.

نظر شما