شناسهٔ خبر: 67968358 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دستگیری عاملان زورگیری خشن در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از عملیات ویژه پلیس و دستگیری 2 عامل زورگیری خشن در صفادشت ملارد خبر داد.

صاحب‌خبر -
دستگیری عاملان زورگیری خشن در ملارد
کد خبر: 669385
|
۱۴۰۳/۰۵/۱۰ ۱۰:۲۲:۱۰

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از عملیات ویژه پلیس و دستگیری 2 عامل زورگیری خشن در صفادشت ملارد خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ کیانوش نورمحمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو انتشار کلیپی در یکی از کانال‌های خبری محلی صفادشت ملارد پیرامون زورگیری گوشی تلفن همراه فردی با تهدید سلاح سرد توسط 2 نفر موتورسوار در منطقه یوسف آباد قوام بخش صفادشت ملارد در ابتدای صبح، تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس امنیت عمومی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و اطلاعاتی از سارقان موتورسوار متواری بدست آوردند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس، هویت 2 سارق موتورسوار مشخص و معلوم شد دارای سوابقی مانند سرقت خودرو، قطعات خودرو، کیف‌قاپی و خفت‌گیری هستند و قبلا چندین بار توسط پلیس دستگیر شده بودند که شناسائی و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد تصریح کرد: با مشخص شدن هویت و سوابق متهمان فراری، مخفیگاه‌های احتمالی این افراد در صفادشت، ملارد و روستاهای لم‌آباد و قشلاق تحت کنترل و تعقیب و مراقبت پلیس قرار گرفت تا اینکه شب گذشته، در 2 عملیات جداگانه، 2 سارق متواری دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از  مخفیگاه سارقان دستگیر شده، 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک قبضه سلاح سرد و قمه کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما