شناسهٔ خبر: 67967150 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران در جمع مدیران و کارکنان شهرداری منطقه 11؛

جانشين‌پروري و کشف استعدادهاي کارکنان از اولويت‌هاي مهم است

صاحب‌خبر -
جانشين‌پروري و کشف استعدادهاي کارکنان از اولويت‌هاي مهم است
خبرگزاری آریا - همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی بیستمین برنامه دیدار و هم‌اندیشی مدیران اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران به شهرداری منطقه 11 تهران رسید.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ در راستای برپایی قرار خدمت و در ادامه سلسله برنامه‌های دیدار و هم‌اندیشی مدیران اداره کل سرمایه انسانی با مسئولان و کارکنان واحدهای تابعه، نشستی با حضور مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران، جمعی از معاونین و مدیران و همچنین نمایندگان ادارات کل برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل عملکرد، رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی، مرکز نوسازی و تحول اداری و شرکت شهر سالم در شهرداری منطقه 11 تهران برگزار شد.
در بخش نخست این برنامه، مدیر کل سرمایه ‌انسانی به اتفاق هیئت همراه در نشست هم‌اندیشی با مسئولان منطقه 11، پیرامون مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه‌ی سرمایه‌انسانی این مجموعه بحث و تبادل‌نظر و رهنمودها و توصیه‌های لازم جهت اجرای بهینه امور و خدمات‌رسانی مطلوب به کارکنان و رفع معضلات ایشان را ارائه کرد.
در ادامه مردانی با بیان این‌که جانشین‌پروری و کشف استعدادهای کارکنان از اولویت‌های مهم است، افزود: این اقدام می‌تواند موجب حفظ استعداد در درون سازمان باشد و سازمان را از مهارت‌های مورد نیاز برای پاسخ به تغییرات سریع که به وجود می‌آید، مطمئن سازد.
وی هدف از جانشین‌پروری را شناسایی و توسعه افرادی برای جایگزینی مدیران فعلی در پست‌های کلیدی عنوان کرد و اظهار داشت: این فرآیند مستلزم شناسایی کارکنانی است که دارای آموزش و مهارت‌های مسیر توسعه شغلی، برای مواجهه با چالش‌های آینده است و می‌بایست بهترین کارکنان شناسایی شده تا در بهترین پست‌های کلیدی سازمان به کار گمارده شوند.
مدیرکل سرمایه‌انسانی در خاتمه این فرایند را یک روش بسیار مؤثر برای تأمین منابع انسانی مستعد و کارآمد برای سازمان‌ها برشمرد و گفت: برای موفقیت در این فرآیند، سازمان‌ها باید از دانش و مهارت کافی برخوردار باشند و بر روی توسعه شغلی کارکنان نیز تمرکز کنند.
گفتنی‌است در پایان این برنامه‌؛ مدیرکل سرمایه‌انسانی ضمن بازدید از ادارات و بخش‌های مختلف منطقه، با مدیران و کارکنان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و شنونده‌ی دغدغه‌ و درخواست‎‌های همکاران متقاضی بود.
انتهای پیام/

نظر شما