شناسهٔ خبر: 67966682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

ورود گردشگر خارجی به چهارمحال و بختیاری باعث رونق کسب‌وکارها می‌شود

هادی قاسمی نافچی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ورود گردشگر خارجی به استان را باعث رونق بسیاری از کسب‌وکارها دانست.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، هادی قاسمی نافچی روز چهارشنبه در نشست با تعدادی از فعالان حوزه گردشگری گفت: در این راستا باید تقویت زیرساخت‌های گردشگری برای افزایش حضور گردشگران خارجی در چهارمحال و بختیاری فراهم شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان برای جذب گردشگران خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و نیازمند منابع ملی است.

قاسمی تصریح کرد: در این راستا از توان نخبگان و دانش‌اموختگان دانشگاهی جزو برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

او یادآور شد: در یک‌سال اخیر کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و گردشگری چهارمحال و بختیاری برای رونق حوزه گردشگری و برنامه‌ریزی به‌منظور افزایش حضور گردشگران در این استان همکاری‌ها و حمایت‌های مطلوبی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما