شناسهٔ خبر: 67964903 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قدس | لینک خبر

رژیم‌صهیونیستی ادعا کرد یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده است اما رسانه‌های وابسته به حزب‌الله شکست این عملیات تروریستی را اعلام کردند

حمله هوایی صهیونیست‌ها به بیروت با بهانه دروغ

رژیم‌صهیونیستی دیشب به یکی از مناطق پرجمعیت بیروت حمله هوایی کرد که در این حمله چند نفر از شهروندان لبنانی زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

طبق ادعای ارتش رژیم‌صهیونیستی به‌نقل از رویترز و الجزیره، این حمله هدفمند بوده و یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را که مسئول حمله به بلندی‌های جولان بوده، هدف قرار داده است. همچنین یکی از مقامات نظامی رژیم‌صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه12 تلویزیون این رژیم، مسئولیت حمله به بیروت را برعهده گرفت و اعلام کرد این حمله پاسخ به حزب‌الله لبنان بوده و پایان یافته است و رژیم‌صهیونیستی قصد جنگ ندارد. 
این درحالی است که المیادین گزارش داد در حمله رژیم‌صهیونیستی به بیروت چند نفر شهید و  زخمی شدند. المیادین با اشاره به اینکه انفجار در بیروت، ناشی از حمله رژیم‌صهیونیستی به یک منطقه پرجمعیت بوده است، خبر داد در جریان این حملات چند نفر از شهروندان لبنانی زخمی شده‌اند. خبرنگار المیادین نیز که در محل حادثه حضور داشت، گفت: «آمبولانس‌ها در محل حاضر شده‌اند، ساختمانی هم که هدف قرار گرفته همجوار بیمارستان بهمن در منطقه حاره‌حریک است.» 
همچنین خبرگزاری‌ها تصاویری از راهپیمایی مردم بیروت در منطقه حاره‌حریک در حمایت از حزب‌الله لبنان و محکومیت اشغالگری‌ها و جنایات رژیم‌صهیونیستی منتشر کردند. 

نظر شما